Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Weide Wereld

BelgiëWest VlaanderenBeernem

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Weide Wereld voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over De Weide Wereld

• 9Maarten05-01-2017

Heerlijke plek voor een midweek

Petra en Bruno hebben ons heerlijk verwend tijdens onze midweek deze kerstvakantie. Na een hartelijk ontvangst met appelsap uit eigen productie in de gezamelijke woonkamer werden we rondgeleid. Onze kamer was zeer smaakvol ingericht en onze dochter vond het hooggelegen bed prachtig. Brugge ligt vlakbij en je krijgt voldoende tips. En dan de ontbijtjes waren iedere ochtend heerlijk verzorgd en bovendien elke dag anders. Er is duidelijk veel zorg aan besteed. Ideaal dat er ook nog een aparte eetkeuken is voor de gasten, zo ben je niet verplicht iedere dag in restaurants te eten.

Een echte aanrader, ook met kinderen.

• 9José12-08-2013

Een sfeervolle b&b

Petra en Bruno zijn erin geslaagd een aangename en sfeervolle vakantieplek te creëren voor hun gasten. Onze slaapkamer was schoon, goed verzorgd en gezellig en het ontbijt met o.a. zelfgebakken brood en zelfgemaakte jam was lekker en meer dan genoeg. Ook is er een aparte keuken en zitkamer voor de gasten en er kan gebruik worden gemaakt van de tuin. Per fiets kun je met de fietsen die beschikbaar worden gesteld, via een fraaie fietsroute Brugge bezoeken. Kortom, een aanrader!

• 10Frank De Kimpe26-06-2012

Verrassend goed ...

Ongelofelijke locatie, de stilte, een prachtige kamer met nostalgie naar vroegere tijden ... en de gastvrijheid van Bruno en Petra in één woord verrassend. Een aanrader voor ieder die houdt van rust, gezelligheid en schoonheid. Het ontbijt was ook heel lekker, rijkelijk en artisanaal. Groet, Lieve en Frank

• 10Paul en Mo11-05-2012

helemaal top!

Zeer smaakvol, sfeervol, warm en gezellig ingerichte, goed verzorgde kamers met fijne bedden en een heerlijke douche. Petra en Bruno runnen hun B&B met veel bezieling en zijn begaan met hun gasten. Het ontbijt is om je vingers bij af te likken: heerlijk zelfgebakken brood, eigengemaakte confitures, vers fruit en een kakelvers eitje! Als het tijdens ons bezoek zonniger was geweest hadden we heerlijk van een Belgisch biertje in de prachtige tuin kunnen genieten. De stilte van het Vlaamse platteland was voor ons fantastisch en Brugge was maar 15 minuten rijden.

• 10mouton aline16-02-2012

prachtige kamers, warme mensen, heerlijk ontbijt

logeren in de weide wereld is een ervaring op zich: bruno en petra zijn mensen met' een hart van koekebrood'. elke kamer is heel smaakvol gedecoreerd. De gastenzithoek ademt de sfeer van het Verre Oosten en dit met een tikkeltje vintage look.

• 9Tilly31-07-2011

Gastvrij, verzorgd & gezellig & tijd voor de gast

Goed verzorgde entourage met veel smaak. Rustige omgeving. Daarnaast een zeer goed verzorgd ontbijt en aandacht voor de gast. Gezellige gastvrouw en gastheer. Een aanrader.

Bed & Breakfast De Weide Wereld info

Het complex