Vakantiehuis 't Kapelhof

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis 't Kapelhof

• 2018
    10Suzy28-12-2018

Zalig verblijf met een groep.

Ideale plek om met vrienden of familie een weekend door te brengen. Keuken van alles voorzien voor een groep, zeer gezellig huis om samen in te verblijven. Domein en speelplein heel ruim en leuk. Alles was kraaknet. (en die enkele kippen die in de wei rondscharrelden hebben we niet gehoord)

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 3Valerie Hoornaert15-05-2018

Ruimte voor veel verbetering

Wij waren gelogeerd in de individuele huisjes. Er was erg weinig ruimte en alles voelde verouderd aan. De badkamer en toilet waren 1 ruimte. In een huisje voor 6 is dat eigenlijk ongehoord. De douchewand lekte, er was geen spatwand of gordijn voorzien. Het ergste was eigenlijk dat het plafond niet geïsoleerd is. Wij sliepen boven de badkamer/wc waardoor niet alleen de geluiden maar ook geuren ons bereikten. Ook naar buiten toe geen isolatie. Waren wakker om 5u door alle boerderijdieren. Gelukkig hadden we mooi weer waardoor we de maaltijden buiten konden nuttigen. Het hele domein was blijkbaar ook volboekt waardoor het erg druk aanvoelde, te weinig parkeerplaats waardoor auto’s voor ons terras stonden. Het dierenpark lag er erg vuil bij.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Oude reviews

10Hanne29-04-2017

Fijne gezinsvakantie op mooi domein

Blijkbaar ondertussen al veel veranderd. Wij hadden een mooi verblijf voor 6 personen, met een badkamer met nieuwe douche. In de keuken was alles ruim voorzien, met een vaatwas, microgolfoven enz. Alles was heel netjes, niets op aan te merken. Er waren 3 kamers boven, waarvan 2 inderdaad aan de kleine kant, maar dat was voor ons niet zo belangrijk. De matrassen waren goed en vermoedelijk ook nieuw. We konden, ondanks het vroege voorjaar, al zalig buiten eten op ons terrasje, en de kinderen hebben genoten van het ruime speeldomein en de nieuwe vriendjes. Hier komen we zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 10Hanne14-04-2017

Zalige plek

Ondertussen blijkbaar al veel veranderd. We verbleven in een huisje voor 6 personen, en hebben een prachtig weekend gehad. De badkamer was vernieuwd met mooie douche. Het terras ligt volledig aan de zonnekant, waardoor we, ondanks dat het pas maart was en 15 gr. we al buiten konden eten. De slaapkamers zijn niet zo ruim, maar de bedden waren prima, en in de keuken is alles voorzien. De kinderen hebben zich ook reuze geamuseerd. Alles was heel netjes en verzorgd. Het hartelijke onthaal maakte het helemaal af! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 6Gerard De Wilde26-10-2015

Groepshuis fantasctisch, individuele huisjes niet

Het groepshuisje was fantastisch om er met een groep te vertoeven. Mooi vernieuwd. Alles prima in orde. De individuele huisjes daar in tegen zijn hun geld niet waard. Niets geïsoleerd qua geluid. Verwarming volledig misplaatst. Badkamer totaal niet praktisch (geen douche of zelfs geen douchegordijn). En ook niet zo proper. De slaapkamers zijn er ook veel te klein. Voor de rest was het er wel een aangenaam verblijf.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Yvonne06-05-2014

Mooi, landelijk en rustig gelegen vakantiewoningen

We hebben een heel leuk weekend gehad in één van deze vakantiewoningen. Mooi en landelijke gelegen maar toch in de buurt van vele bezienswaardigheden. De 6 persoonse woning is prima, van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen zijn er 2 trampolines, kleine speeltuin, voetbalveld en ze mogen de eendjes en herten voeren. Dit is zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 7marian16-06-2009

landelijk gelegen mooie omgeving

leuke hoeve met maar een paar huisjes. In de buurt van Veurne(mooi plaatsje) en ong. 15 km van Panne. Prima fietsomgeving en goed voor mensen die niet te ver van zee willen zitten. Bij Panne vrij parkeren!

Gereisd met partner in juni 2009

Vakantiehuis 't Kapelhof info