Bed and Breakfast Hostellerie de Karekietenhof

Bed and Breakfast Hostellerie de Karekietenhof

7.9Goed

België, West Vlaanderen, Avelgem

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie de Karekietenhof voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Hostellerie de Karekietenhof

• 8francis engelen16-11-2013

Prima prijs-kwaliteit

Idyllische ligging aan een arm van de Scheldestroom, vriendelijk onthaal, moderne en ruime kamer, prima en uitgebreid ontbijtbuffet !

Gereisd met partner in november 2013

• 4scheerlinck kathleen15-04-2013

Had beter gekund

Deze B&B is heel mooi gelegen maar ons inziens te duur voor wat je krijgt. Het ontbijt was echt wel basic : geen vers appelsiensap, geen eitjes met spek, geen smakelijke koffiekoeken, .... toch wel zaken die je verwacht tegen dergelijke kostprijs. Ook de netheid van de kamers liet toch wel wat te wensen over : spinnewebben aan televisietoestel, stof op plinten, stof in kasten, ..... Ook het avondeten was duur voor hetgeen het was. En als je als dienster nog niet weet in welk glas je rode wijn dient te serveren .... tja dan weet ik het niet.

Gereisd met partner in april 2013

• 9André18-12-2011

De drukte onvluchten en genieten!

Prachtige B&B! Hostellerie Karekietenhof ligt in een prachtig natuurgebied. De Scheldemeersen liggen op 20 minuten rijden van Kortrijk. Het is ook een prachtig afsluitpunt na een bezoek en shoppen te Lille. Het hotel heeft 5 prachtige kamers. De chef verzorgt zijn restaurant "kommilfoo" Prima maandmenu dus lekker gegeten. Wie een dagje langer wil blijven kan gerust fietsen of wandelen.

Gereisd met partner in december 2011

• 7adnagel23-11-2011

beetje 'koud'ontvangst en verblijf

Het ligt erg afghelegen, maar schitterend nast de Schelde. Het ligt erg mooi! Het pand wordt opgeknapt, maar de eetzaal is erg gedateerd. Ontvangst is niet erg hartelijk, dat kon wat persoonlijker en met meer aandacht: er zijn maar 5 kamers dus niet veel moeite om dat met aandacht te doen!

De kamer die wij hadden was wel klein, nogal kaal en niet erg handig om je schoenen aan te trekken. De douche was na de eerste dag niet schoon gemaakt. Op zoektocht gegaan, in kastje wc-papier gevonden!

Wij hadden een flesje drank bij het arrangement, als er een flesje cava op de kamer staat, graag ook glazen erbij.

algemeen: Voor de prijs is het te duur!!!

Gereisd met vrienden in november 2011

• 9Raf04-08-2010

Een aanrader

Zeer mooie nieuwe verzorgde kamers.Iedere kamer heeft een eigen terras. De ontvangst is zeer vriendelijk en gemoedelijk zoals het hoort in een B&B .Wij kunnen het aan iedereen aanraden. De omgeving is er supermooi en heel rustig gelegen.

Gereisd met partner in augustus 2010

Bed and Breakfast Hostellerie de Karekietenhof info