Vakantiehuis Westkanterhoeve

Vakantiehuis Westkanterhoeve

9Fenomenaal

Score uit 1 review

België, West Vlaanderen, Alveringem

Op vakantie geweest naar Westkanterhoeve?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Westkanterhoeve

• 9prummeltje09-05-2012

Super met jonge kinderen!

Een heerlijke week doorgebracht bij boerin Agnes en boer Rik op hun akkerbouwbedrijf. Ontvangen met koffie en zelfgebakken cake! Het huisje is klein, maar ruim genoeg voor ons gezin van 2 kinderen (4 en 9jr) en 2 volwassenen, schoon en van alle gemakken voorzien. Tevens een eigen terrasje met picknicktafel en luie ligstoelen! Onze oudste heeft de hele week voor de lama's, alpaca's, het ezeltje, de kippen, het konijn en de pauw mogen zorgen. Samen gingen de kinderen met de skelters op pad. Het bedrijf ligt aan een doodlopende weg, waardoor de kinderen veilig buiten konden spelen. Een hit is de strokar in de schuur waar je lekker in kan ravotten! En als topper natuurlijk ook een ritje op de tractor en dan zelf mogen sturen! De omgeving is platteland en polder. De regio Westhoek timmert aardig aan de weg wbt toerisme en er zijn dan ook genoeg dagtochtjes te ondernemen. O.a. Frankrijk ligt op ong. 15km afstand en het strand is ook vlakbij. Kortom: wij vonden het een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

0 tips over Vakantiehuis Westkanterhoeve