Vakantiehuis 't Knollehof

Vakantiehuis
Vakantiehuis 't Knollehof
9,9

6 reviews over Vakantiehuis 't Knollehof in het Nederlands

Het was gewoon mooi en gezellig een huisje

Kathy en Ina
1-8-2016

Eigenlijk niets alles is er aanwezig wat je moet hebben om een leuke vakantie te beleven

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

'T Knollenhof

Mieke
3-11-2013

Super,Alles was geweldig zeker de moeite waard om is te bezoeken !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

grote aanrader !

familie Spierenburg
9-10-2012

Het 6-persoonshuis waarin we zaten was gloednieuw. Mooie slaapkamers, grote keuken met afwasmachine. Heel mooie ligging, prachtig uitzicht. Veel rust en ruimte, ook voor de kinderen. Lekker voetballen, op de supergrote trampoline springen, schapen in het weiland. Heerlijk. Met 10 minuten bij zee.

Hilde en Pieter zijn heel aardig, gastvrij, behulpzaam. Ze doen alles om de gasten een aangename tijd te bezorgen, maar hechten ook aan de privacy van de gasten. Heel erg prettig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

prachtige omgeving

jantiene ruigrok
25-10-2011

het is er heerlijk rustig de kinderen kunnen veilig spelen en de omgeving is prachtg.

gastheer en gastvrouw zijn top in wat ze doen je komt niets te kort en als er iets hoef je het maar te vragen.

in nood helpen ze je ook en niets is ze te veel.

een echte aanrader .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Toppie

cgs@telenet.be
22-2-2011

Zeer nette vakantiehuis, ruim, veel lichtinval, comfortabel ingericht, leuk terrasje met bbq. en die houtkachel is natuurlijk heel gezellig 's avonds, prijs/kwaliteit/service = dik in orde. prachtig zicht, rustige ligging, kindvriendelijk, ideaal gelegen voor fietsers, niet ver van Plopsaland, niet ver naar het strand,

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Gloednieuw huisje

cgs
21-2-2011

Vakantiehuis 't Knollehof in Eggewaartskapelle is een deel van een gerenoveerde authentieke hoeve. Netjes ingericht. Rustig. Ideaal gelegen voor fietsers. Ideaal voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Knollehof in Alveringem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Knollehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.