Reviews over Alveringem

Top huisje en omgeving

Philippe, Conny en gezin,
    14-10-2018

We zaten in het huisje van 6, een mooi verzorgd huisje met alles erop en eraan.

Heel mooie omgeving, en ook niet ver van de zee.

Mooi om te fietsen en te wandelen.

Een verblijf om zeker terug te doen.

Munsterman,
    16-8-2018

Ga je met je kinderen naar Plopsaland de Panne? Kies dan deze B&B! Fantastische mooie familiekamers, heerlijk ontbijt en een erg vriendelijke gastheer. Wij hebben 2 nachten mogen genieten van deze prachtige plek. We hebben het echt getroffen en zijn niets te kort gekomen

Zeker voor herhaling waard!

Cindy vos,
    27-5-2017

Deze hostellerie heeft een tearoom/pizzeria met een hele grote tuin, dus je kunt heerlijk buiten zitten... kids kunnen lekker buiten spelen terwijl de ouders een lekker biertje kunnen nemen!

Lekkere pizza's, goedkoop pannekoekje en goede prijs drankjes!

De kamer was wat klein (wel netjes) en de badkamer niet echt handig (alles werd nat), maar die kleine ongemakken neem je erbij door de gastvriendelijkheid en de prijs/kwaliteit verhouding. Mensen doen hun uiterste best!!

super huisje

ellen,
    27-9-2016

alles was voorhanden! niets tekort

super huisjes/super omgeving

(misschien tip voor de uitbaters, voorzie ook een babybadje)

Het was gewoon mooi en gezellig een huisje

Kathy en Ina,
    1-8-2016

Eigenlijk niets alles is er aanwezig wat je moet hebben om een leuke vakantie te beleven

Alveringem scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews