Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

6 Reviews over Duinhoek / Duinendaele

• 2Peter25-05-2018

Door nare behandeling eigenaresse nooit weer.

In de mei vakantie 2018 hier geweest met het gezin. Zeer teleurstellend en af te raden. Op zich is de Panne een mooie plaats, dit park en dit huisje i.c.m. eigenaresse niet! Park heeft klein speeltuintje, gesloten en vies zwembad (medio mei en warm weer). Oudere huisjes. Kwaliteit nr 70 ver onder de maat, schilderwerk buiten en binnenkant zeer slecht. Open trap en hete elektrische kachels gevaarlijk voor kinderen. Wel nieuwe nette keuken en nette vloer. Zeer vieze en slechte badkamer, die werd deels vernieuwd op de dag van ons vertrek. Spinneweb bij verlichting, stoffig onder de bank/bedden. We waren op de dag van ons vertrek per ongeluk wat te laat vertrokken, kregen daarom 'boete' van e30 euro en liet ons schoonmaakkosten van e60 betalen, terwijl alles was gepoetst bij vertrek! Ik kreeg diverse rottige mails gestuurd, zeker niet aan te raden dit adres.

• 2Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 1brichard02-04-2013

Dégoutant !!!!

nous y sommes allés pensant y passer de bonnes vacances et bien belle erreure !!! maison dégoutante !! pour 60 euros de nettoyage final ça devrait être plus que propre !!! odeur nauséabonde et la vaisselle faut s'accrocher pour vouloir manger ou y boire !!! inchauffable et j'en passe ... nous sommes repartis le jour même !!! c'est honteux !!!! des poils de chiens sur les lits et en dessous des lits une couche de poussière ( noire ça veut tout dire ) !!!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Rob Schuitemaker22-08-2012

Mooi huisje met goed ingericht park

Het zijn goed verzorgde huisjes. Ruime woon- en slaapkamers. Het is een geweldig park om je lekker uit te leven. Je kunt er zwemmen (heel schoon zwembad met badmeester), volleyballen, voetballen, tennissen en er zijn toestellen voor de kleinere kinderen. Gezegd wordt dat het een kleine kilometer van het stand ligt, dit blijkt echter tegen te vallen. Hemelsbreed klopt dit wel, maar vanaf Adinkerke is er geen rechtstreekse weg naar het strand. Handiger is om de auto in De Panne te parkeren (een ritje van 5 km). De energiekosten vielen echter wel erg hoog uit. En daar kan je niet op terugkomen, want het wordt van de borg afgehaald en het restant wordt op de rekening teruggestort bij thuiskomst. Al met al is het een mooi park met een redelijke ligging. In drie minuten ben je bijvoorbeeld in Frankrijk.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 7T.v.Klinken23-08-2010

leuke week gehad

Wij hebben een leuke week gehad in Vissershuisje 85 op duinhoek II. Was heel benieuwd omdat er weinig beoordelingen waren over dit park, maar het is ons heel goed bevallen. Oke, de inrichting in het huisje was iets verouderd maar het huisje was schoon. Het park bestaat uit 3 delen, duinhoek I, duinhoek II en duindaele. Op het park zelf is niet veel te doen maar wij waren met onze zoon van 9 deze kant uitgegaan voor Plopsaland. En wat een verrassing, vanaf onze bovenverdieping hadden we zicht op het pretpark! In het huisje was alles aanwezig om te kunnen koken en bakken (zelfs bakpapier en cakeblikken etc). Ook vaatwastabletten en afwasmiddel was ruim voldoende aanwezig. Een nadeel was het bed beneden, het matras was keihard! Ook de afwikkeling van de borg (met aftrek van de kosten voor water en electra) was super, een week na thuiskomst hadden we het geld alweer op onze rekening. Prima week gehad!!!

• 7Onderkomen
  • 2anoniem24-10-2008

Vies en vuil!

Duinhoek was een regelrechte tegenvaller! Een vreselijk vies, vuil, slecht onderhouden vakantiehuis!

• 7Janssen13-05-2008

Duinhoek is een bungalowpark met allemaal huisjes met prive-eigenaren wat door verhuurburo's verhuurd worden. Het is een net park, vlak aan een zeer mooi duinreservaat, met erg mooie wandelroutes en op nog geen 3 minuten rijden van plopsaland.

Huisjes zijn netjes, sommige verouderd, maar dat ligt aan de eigenaar. Er is een gezamelijk buitenzwembad, kleine speeltuin, voetbal-en volleybalveld. Afvalzakken moet je kopen 1,50 euro per set,1 voor restafval en 1 voor blik, pakken, plastic. Schoonmaak kost 45 euro.

Vakantiepark Duinhoek / Duinendaele info

• RestaurantsBeschikbaar (1)