Géén boekingskosten

Vakantiepark Duinendaele

BelgiëWest VlaanderenAdinkerke

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Duinendaele voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 21 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

21 Reviews over Duinendaele

• 6Rebekka24-09-2019

Nooit meer vanwege gezeik met borg terug gave

Is leuk huisje met een super mooie omheinde tuin ( nr 17) . Mooie omgeving om te wandelen ,Panne is een leuke plaats erg diervriendelijk. Alleen met de borg terug betalen zijn ze niet heel eerlijk zoals al meer vermeld was door gasten, wij hadden express bijna niks verbruikt aan stroom en water (omdat we gehoord hadden dat hier de boel ook al geflest werd) en wij kregen dus de borg terug en wat blijkt bijna 75€ ingehouden , stroom hadden we maar 0,25 van gebruikt en water iets meer dan 5€, maar wat blijkt nu het dekbed was vies maar dit hebben wij niet gebruikt en bij aankomst gelijk opgeruimd want we hadden eigen spullen bij ons, dus nu houden ze 40€ in voor het vieze dekbed wat wij niet gebruikt hebben . Mail gestuurd maar daar reageren ze op met wij vertrouwen de schoonmakers en de tweede mail dreigen ze met advocaat . Heel jammer dat ze zo geld moeten verdienen want de ligging en het huisje waren perfect verder

• 4Activiteiten
  • 3van der Biessen14-02-2012

Opgelicht

Prima vermaakt in de omgeving.Lekker dicht bij plopsaland. Alleen jammer,dat de eigenaresse je oplicht met het terug betalen van de borgsom.Er zijn bij ons kosten in rekening gebracht voor een hond,terwijl wij helemaal geen hond hebben.Na meerdere malen gemaild te hebben voor bewijs,laat mevrouw niets van zich horen.Erg onbehoorlijk.Ik raad aan om de borg gelijk terug te laten storten waar je nog bij bent,want het blijkt dat de eigenaresse dit vaker doet.De reisorganisatie geeft hierbij geen hulp,want die zeggen dat dat iets is tussen haar en ons.Jammer.Nooit meer daar naar toe.

• 0lauwers13-02-2012

Te duur te koud no service

schandalig DUUR, wij zijn vroeger vertrokken , konden huisje niet verwarmen/op temperatuur krijgen ,

Een schande

• 1Onderkomen
  • 7jstn25-10-2011

Prima plek voor een verblijf aan de kust

Een vakantiepark waar veel huisjes in permanent bezit. Een ander deel is voor de verhuur. Park ziet er goed, eenvoudig uit. Er waren geen activiteiten. Het huisje ( nummer 17 ) was goed, redelijk schoon, met een heel grote tuin. De omgeving is mooi, tenminste als je van duinen en strand houdt. Mooie wandelpaden. Ligt op loopafstand van Plopsaland. De verwarming is elektrisch en met een prijs van 20 tot 35 cent per kilowatt en bij 4,50 euro voor een kuub water, moet je wel alert zijn op stoken en waterverbruik. Open haard is uitkomst. Bij aankomst hadden we ons Iban en Bic ( internationeel rekening nummer ) niet bij ons. Stond wel in papieren. We konden via een mailtje dit alsnog doorgeven, zodat de borg min stookkosten teruggestort zouden worden. Inderdaad was het geld binnen 3 dagen op de rekening terug. Keurig!. Nadeel van het huisje was nog wel dat er geen relaxstoel voor in de tuin is. We hadden heel mooi weer en dat is een plastic rechte stoel wel jammer. Zeker aanrader voor rust!

• 9Mumu16-09-2011

Reeds 7 jaar in hetzelfde huisje

Wij zijn 2 weken op verlof geweest in huisje cayenne, we gaan daar reeds 7 jaar en zitten daar heel goed daar wij 6 hondjes hebben, jaja ik hoor het al Amaai zoveel, maar wij doen alles mee om de zetels af te dekken, en we poetsen op die 2 weken wel al is meer,wat maar natuurlijk is,we zijn er ook met onze hondjes,gelukkig dat ze daar mee mogen,voor de rest hebben wij daar geen klagen,want ik lees :Wat is het daar smerig: Als wij daar toekomen is alles netjes, en ja soms hangt er is een stofdraad,maar waar is dat nu is niet,wij doen hem gewoon af en gedaan,je moet ook eens nadenken wat de verhuuder zelf soms meemaakt,maar dat word niet gezegd hé,daar toekomen en heel veel gestolen, kattebakvulsel dat ze in de wc's gieten dat alles verstopt,en alle vuilzakken gewoon in de veranda achterlaten,denk daar maar is over. Als wij vertrekken hebben wij alles mooi gepoetst en is het voor de verhuurder ook wel gezelliger.

groetjes van ons allemaal

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Familie tevreden10-08-2011

Prima!

Geboekt via TO, een 6 persoons huis. We kregen huis 42, een keurig pas gerenoveerd huis, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Niets oude rommel maar een netjes verzorgd interieur, grote tv met dvd speler, volledig ingerichte keuken, fijne tuin met meer dan voldoende meubilair, enz. Gelegen helemaal achterin het park met een vrij uitzicht op de graanvelden. Kortom: prima! Enige minpuntje was het feit dat de slaapkamers boven geen gordijnen meer hadden, omdat volgens de verhuurder in korte tijd al 3 keer de gordijnen kapot gemaakt waren door huurders. Maar de verhuurder was zeer meedenkend en gaf ons vuilniszakken en tape om de ramen af te plakken. Wat de meterstanden betreft: gewoon bij aankomst en vertrek de standen registreren en bespreken met de verhuurder, dan is er geen discussie achteraf. Wij waren voor 2 weken ongeveer 70 euro kwijt, maar het scheelde dat we de verwarming bijna niet aan hebben gehad. Deze vreet stroom, dus als het koud is is het waarsch.anders

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 3Ben06-06-2011

Huisje Cayenne was echt heel smerig

Weekje in huisje Cayenne verbleven. Lekker dicht bij Plopsaland. Maar o wat is dat huisje (nr 51) smerig zeg. Laatste drie jaar is de (inbegrepen) schoonmaak er waarschijnlijk bij ingeschoten Nooit meer naar toe!

• 2Onderkomen

Vanhove, Eigenaar, 17-04-2012

U zou in januari 2011 in ons huisje verbleven hebben. Dit is onmogelijk want toen was het aan een Duitse familie verhuurd. Deze is ondertussen door de rechtbank in Veurne veroordeeld omdat ze onder andere alle elektrische apparatuur hadden meegenomen.

• 2Gijs17-05-2011

Nooit meer

Ook ik heb slechte ervaringen met de afrekening. Wat is er gebeurt.

Toen wij aankwamen in het huisje rook ik een azijn lucht. Bleek dat de matrasbeschermers niet waren verschoond en dat de vorige bewoners nog niet geheel zindelijk waren. Direct de matrasbeschermers naar de receptie gebracht. Daar verteld dat ze niet schoon waren en dat we het zo hadden aangetroffen. Dus ik heb ze niet vies gemaakt. Bij de afrekening werd er € 15 ingehouden voor het schoonmaken van de matrasbeschermers. De mevrouw gemaild, gebeld en brieven geschreven niets haalt wat aan. Ze reageert gewoon niet. En voor € 15 er naar toe rijden vanuit Assen kost meer dan het opbrengt.

• 2Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 4Gijs10-05-2011

Niet doen!

Enig voordeel aan dit park is dat het dicht bij Plopsaland ligt. Verder: gedateerd huisje met veel onderhoudsachterstand. Schoon is ook een ruim begrip. Maar het grootste nadeel is de al eerder gememoreerde brog voor verbruik. Ook bij mij was dat voor 4 dagen € 56. Ik was echter zo slim om een foto te maken van de meterstanden. Protest aangetekend bij de eigenaar. Na het protest kwamen er in 1 keer schoonmaakkosten naar boven; € 40. In het contract staat dat de schoonmaak inclusief is, dus geen extra kosten. Dat was een vergissing, sorry we hebben u een oud contract gestuurd. Even via een andere mail een nieuwe boeking aangevraagd. U raad het al; alweer een oud contract. Ze vergissen zich wel erg vaak daar.

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 6nicolette07-08-2010

Bungalowpark Duindaele

Het Vissershuisje zag er prima uit maar was erg vochtig. Na een week moest al onze kleding van uit de kast gewassen worden want alles was klam en het stonk. Er was geen mogelijkheid om daar de kleding te wassen daar voor moet je naar De Panne rijden naar een wasserette. Er is voor de kinderen een leuk speeltuintje. Het zwembad was heel schoon en er was altijd een 'badmeester' bij. Onze Duitse achterbuur man gaf aan dat er niet in de tuin gevoetbald mocht worden en bij navraag was dit ook zo! Wat mag je dan wel in de tuin??? Genoeg te doen in de omgeving o.a. wandelen in de duinen, Plopsaland, bowlen, mini golf, Vlaams Bezoekerscentrum De Nachtegaal, dagje aan het strand.

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen