Camping Domein Kindervreugde

Camping Domein Kindervreugde
8,4

7 tips over Camping Domein Kindervreugde

Veerle, 24-8-2014
om te eten vele opties in de buurt. op enkele minuten rijden van het strand en 2 straten verwijderd (plopsaland) en ook eetgelegenheden zoals 'Moeder Lambic' wat we zeker ook aanraden voor koppels met kinderen. heel kindvriendelijk want ons kleinste van geen 3 jaar maakte op een moment veel lawaai en dat werd weggelachen en werden ook bediend met de grote glimlach.
Yves Declerck, 30-7-2014
Wij gingen een dagje naar Plopsa, is te voet goed te doen. Tram stopt dichtbij, handig om snel naar de zee te gaan, maar toch niet in de grote drukte. Was voor de kinderen een grote beleving om met de tram te gaan.
L, 19-7-2014

Ideaal vlakbij Plopsa De Panne gelegen.

De kust gemakkelijk bereikbaar met de auto.

Maar evengoed erg rustig in het groen en alle rust op de camping omdat ver genoeg weg is van alle drukte.

Otter, 10-6-2014
Enige minpuntje: je moet je eigen toiletpapier mee nemen. Dus vergeet dit niet mee te nemen ;)
anuschka, 3-6-2014
) Heerlijk wandelen in het calmeynbos vlakbij). In de zomer is voor kleine kids zeker de baksessie in het bakkerijmuseum van Veurne leuk, enkel op donderdag dacht ik en vooraf inschrijven.) En wil je echt zwemmen, stedelijk zwembad van nieuwpoort is leuk, openluchtzwembad oostduinkerke) en s avonds lekker retour op de rustige camping en genieten van de koolmeesjes en de vriendelijkheid...
Leen, 17-4-2014

Ideale uitvalsbasis voor:

- fietstochtjes, vb. naar Bray-Dunes en terug over het strand (neem zeker fietsen mee)

- wandelen/paardrijden in het Calmeynbos

- het natuurcentrum 'De nachtegaal' met tentoonstellingen, wandelingen en kinderzoektochtjes en leuk terras aan de vijver.

- Plopsaland

- het strand (ongeveer 2 km, heel tof met de fiets door de leuke wijken)

- marktjes en winkelen in de Zeelaan

- strandzeilen

lizet nuijten, 31-5-2013
wij vonden het iets te ver lopen naar Plopsaland. bij het station parkeer je voor 2,50 en sta je naast de parkeerplaats van plopsa, daar kost het 8 euro