Camping Domein Kindervreugde

Meer camping info

46 reviews over Camping Domein Kindervreugde

• 9fam.Loontjens30-06-2020

Aangenaam rustig verblijf

Toffe ontvangst van de kleindochter, we mochten zelf ons plaats kiezen, proper sanitair, alle noodzakelijke coronamaatregelen werden toegepast, heel rustige camping, brood en koffiekoeken konden dagelijks besteld worden, voor rustzoekers de ideale camping

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Rouss03-08-2019

Netjes en gemoedelijk.

Het is een kleine, nette camping. Het oudere echtpaar en hun kleindochter zorgen ervoor dat het er supernetjes uit ziet. Je ziet ze de hele dag bezig. Het toiletgebouw is schoon en heeft lekker warm water. Het speeltuintje is leuk voor kleintjes. De wifi was oké. Het is maar 1,5km voor Plopsaland, dus prima te lopen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Steven de la Cousine02-05-2019

Heerlijke camping

Een camping met mooie, ruime plaatsen. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke dag kun je brood bestellen. Het sanitair wordt keurig schoongemaakt, voor het toiletteren moet je wel je eigen wc papier meenemen. Dat is meteen het enige minpuntje, maar waar hebben we het dan over? Ook de kinderen weten elkaar goed te vinden bij het speeltuintje en vermaken zich daar prima.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Annemiek18-08-2018

Gezellige rustige verzorgde camping

Een kleine rustige en groene camping. Ik was bij aankomst blij verrast over de mooie grote plaatsen met gras en boompjes rondom. Per twee plaatsen is er een aansluitpunt voor elektriciteit en een waterkraan. Ook als tentkampeerder voel je je welkom. De kleine speeltuin werd veel gebruikt door de aanwezige jonge kinderen. Vriendelijke beheerders die het sanitair en de rest van de camping keurig verzorgen. De douches zijn heerlijk warm en boven de twee afwasbakken is een afdak met een lamp. Rond 22 uur wordt het echt stil. Met drie pubers heb ik bijna elke dag de wandeling gemaakt (klein half uurtje) naar de kusttram (voor het strand in De Panne, het Abdijmuseum Ten Duinen in Koksijde en het visserijmuseum Navigo in Oostduinkerke) en lopend naar Plopsaland en PlopsAqua. Het is voordelig om voor de kusttram een 10 rittenkaart (16 euro) te kopen bij het loket. Dan reis je 60 min voor 1,60 terwijl losse kaartjes 3 euro voor 60 min. kosten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Pascal Devriesere19-04-2018

Aan zee , en toch heb je de rust v/h binnenland.

Rustige, gezellige Camping (geen drukke toestanden) .Zeer vriendelijke uitbaters. De camping is proper en net, als ook sanitair en WC. Dagelijks schoongemaakt. Speelpleintje aanwezig voor de kleintjes. 's morgens is er vers brood, en vaak komt de soepkar langs. In de omgeving heb je een prachtig natuurgebied met bos , heide en duinen aansluitend heb je de kust. Met de fietsknooppunten maak je prachtige fietstochten in het binnenland. Negatieve punten zijn er echter moeilijk te vinden.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Vandenabeele26-09-2017

Redder in nood!

Na een flopstart bij camping die net ver naast deze supercamping ligt, heeft ons weekend gered! Een zeer vriendelijke jongedame aan het onthaal die ons gelukkig nog een plaatsje wou geven. Zelfs als het onthaal gesloten is, zijn de mensen van de camping toch nog bereikbaar! Een groot pluspunt! Een rustige camping, propere badkamers en aparte wc's. In het midden van de knusse camping kunnen de kinderen spelen. En wanneer we wouden slapen, was het zeer rustig!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Iris11-08-2017

Prima camping

De camping is kleinschalig. Enkele speeltoestellen. Sanitair prima en zeer schoon. Familiedouche vonden wij fijn.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8hilde24-06-2017

mooie camping

een mooie camping in het groen 4.5km van zee .1km van trein bus en tram zo kan je makkelijk overal naar toe .wat minder was is de douche er was maar in 1 douche warm water en het water van de wasbakken liep niet goed weg .ze kwamen wel kijken als je er iets van zei maar er veranderde niets .

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Anja26-05-2017

Fantastisch en rustige plek. Ook voor kinderen

Camping kindervreugde. Ondanks alle negatieve dingen die ik had gelezen hebben we toch 4 daagjes geboekt. Voor ons waren het super leuke 4 daagjes . De camping was helemaal vol geboekt . Wij hadden het plaatsje net over het speeltuintje wat natuurlijk super was voor ons zoontje. Van dag 1 had hij al 10 vriendjes gemaakt. Het is zeker een aanrader voor kinderen. Groot is de speeltuin niet , 1 grote trampoline 1 huisje en 3 schuifafs , maar de kinderen van heel de camping kwamen hier samen gans de dag en amuseerde zich rot. De sanitaire blok is heel proper zowel wc als douche. Wel geen wc papier . Voor de afwas is er een spoelbak buiten. Overdag maar ook s avonds is het herl rustig. Om 17 u komen ze vragen of je iets van de bakker wil. Zowel de dame die ons heeft ontvangen als de 3 andere personen zijn heel vriendelijk. Voor ons was het zeker geslaagd en gaan nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Herman20-09-2016

on belgisch

Nog nooit op zo'n keurige Belgische camping gestaan. Keurig sanitair en mooie grote veldjes die afgescheiden worden door boompjes of hegjes. De naam kindervreugde is verwarrend in mijn beleving, want voor kinderen is er weinig vertier, de camping is meer gericht op de 55+

• vriendelijk beheerdersstel
    • broodservices
    • Het station en dichtbijzijnde tramhalte is ongeveer een km lopen
    • Natuur gebied de windhoek is 800 meter
    • Frankrijk is vlakbij voor als je de drukke Belgische kust wil ontvluchten
    • Honden zijn welkom

• Ik weet niet of het bij de camping hoor, maar het vervallen gebouw voor aan de weg is geen gezicht.
    • de Lidl is helaas gesloten
    • het dorpje Andikerke is niet heel bijzonder , veel sigarettenwinkels
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016