Camping Domein Kindervreugde

Met jonge kinderen

Gezellige rustige verzorgde camping

Annemiek
18-8-2018

Een kleine rustige en groene camping. Ik was bij aankomst blij verrast over de mooie grote plaatsen met gras en boompjes rondom. Per twee plaatsen is er een aansluitpunt voor elektriciteit en een waterkraan. Ook als tentkampeerder voel je je welkom. De kleine speeltuin werd veel gebruikt door de aanwezige jonge kinderen.

Vriendelijke beheerders die het sanitair en de rest van de camping keurig verzorgen. De douches zijn heerlijk warm en boven de twee afwasbakken is een afdak met een lamp. Rond 22 uur wordt het echt stil.

Met drie pubers heb ik bijna elke dag de wandeling gemaakt (klein half uurtje) naar de kusttram (voor het strand in De Panne, het Abdijmuseum Ten Duinen in Koksijde en het visserijmuseum Navigo in Oostduinkerke) en lopend naar Plopsaland en PlopsAqua. Het is voordelig om voor de kusttram een 10 rittenkaart (16 euro) te kopen bij het loket. Dan reis je 60 min voor 1,60 terwijl losse kaartjes 3 euro voor 60 min. kosten.

Aan zee , en toch heb je de rust v/h binnenland.

Pascal Devriesere
19-4-2018

Rustige, gezellige Camping (geen drukke toestanden) .Zeer vriendelijke uitbaters. De camping is proper en net, als ook sanitair en WC. Dagelijks schoongemaakt.

Speelpleintje aanwezig voor de kleintjes.

's morgens is er vers brood, en vaak komt de soepkar langs.

In de omgeving heb je een prachtig natuurgebied met bos , heide en duinen aansluitend heb je de kust.

Met de fietsknooppunten maak je prachtige fietstochten in het binnenland.

Negatieve punten zijn er echter moeilijk te vinden.

Redder in nood!

Vandenabeele
26-9-2017

Na een flopstart bij camping die net ver naast deze supercamping ligt, heeft ons weekend gered!

Een zeer vriendelijke jongedame aan het onthaal die ons gelukkig nog een plaatsje wou geven.

Zelfs als het onthaal gesloten is, zijn de mensen van de camping toch nog bereikbaar! Een groot pluspunt!

Een rustige camping, propere badkamers en aparte wc's. In het midden van de knusse camping kunnen de kinderen spelen. En wanneer we wouden slapen, was het zeer rustig!

Prima camping

Iris
11-8-2017

De camping is kleinschalig. Enkele speeltoestellen.

Sanitair prima en zeer schoon. Familiedouche vonden wij fijn.

mooie camping

hilde
24-6-2017

een mooie camping in het groen 4.5km van zee .1km van trein bus en tram zo kan je makkelijk overal naar toe .wat minder was is de douche er was maar in 1 douche warm water en het water van de wasbakken liep niet goed weg .ze kwamen wel kijken als je er iets van zei maar er veranderde niets .

Camping kindervreugde. Ondanks alle negatieve dingen die ik had gelezen hebben we toch 4 daagjes geboekt. Voor ons waren het super leuke 4 daagjes . De camping was helemaal vol geboekt . Wij hadden het plaatsje net over het speeltuintje wat natuurlijk super was voor ons zoontje. Van dag 1 had hij al 10 vriendjes gemaakt. Het is zeker een aanrader voor kinderen. Groot is de speeltuin niet , 1 grote trampoline 1 huisje en 3 schuifafs , maar de kinderen van heel de camping kwamen hier samen gans de dag en amuseerde zich rot. De sanitaire blok is heel proper zowel wc als douche. Wel geen wc papier . Voor de afwas is er een spoelbak buiten. Overdag maar ook s avonds is het herl rustig. Om 17 u komen ze vragen of je iets van de bakker wil. Zowel de dame die ons heeft ontvangen als de 3 andere personen zijn heel vriendelijk. Voor ons was het zeker geslaagd en gaan nog eens terug.

on belgisch

Herman
20-9-2016

Nog nooit op zo'n keurige Belgische camping gestaan. Keurig sanitair en mooie grote veldjes die afgescheiden worden door boompjes of hegjes. De naam kindervreugde is verwarrend in mijn beleving, want voor kinderen is er weinig vertier, de camping is meer gericht op de 55+

+ vriendelijk beheerdersstel

+ broodservices

+ Het station en dichtbijzijnde tramhalte is ongeveer een km lopen

+ Natuur gebied de windhoek is 800 meter

+ Frankrijk is vlakbij voor als je de drukke Belgische kust wil ontvluchten

+ Honden zijn welkom

- Ik weet niet of het bij de camping hoor, maar het vervallen gebouw voor aan de weg is geen gezicht.

- de Lidl is helaas gesloten

- het dorpje Andikerke is niet heel bijzonder , veel sigarettenwinkels

Komen hier al meerdere jaren in sept.

Bea en Jo
16-9-2016

Je moet contant en vooruit afrekenen, geen Pin . Ook zelf Wc-papier meenemen.

Het sanitair gebouw is brandschoon en wordt dagelijks, soms meermaals per dag, gepoetst. Gratis Wifi. Brood kan besteld worden.Met de fiets 10 min. tot aan het strand / boulevard in De Panne. Om de hoek, op loopafstand, ligt Plopsaland. Mooie ruime standplaatsen met grasbedekking. Op de camping is geen eetgelegenheid, en minder geschikt voor kleine kinderen, (1 glijbaan en een trampoline ) Voor ons is deze camping perfect, rust en veel fietsgelegenheid.

Prima camping!

Sill
16-6-2016

Wij hebben hier 2 nachten overnacht, we kwamen pas rond 20 uur aan maar dit was geen probleem. We mochten zelf een plek uitzoeken, mooie plekken heel groene camping met ruime grasvelden en groene heggen. Keurig verzorgd. Sanitair heel schoon. Vriendelijke camping eigenaren. Er is geen animatie oid. Een trampoline en een klimtoestel. Wij kwamen om een dag naar de kust te gaan, en een dag Plopsaland te bezoeken, dit ligt echt om de hoek. Heerlijk rustig camping, vlakbij de Franse grens. Vanuit hier kan je in de omgeving leuke dingen doen. s'avonds gaan ze bij iedereen langs om te vragen of je brood wilt bestellen voor de volgende dag. De receptie zit in een klein gebouw/hokje, maar prima. Je wordt netjes te woord gestaan. Er is geen winkeltje of restaurant op de camping. Maar je bent zo aan de kust, daar is genoeg te vinden.

Top verblijf

Fam. Houben
9-5-2016

Het is heerlijk vertoeven op deze camping. Wij hebben genoten. Zeer vriendelijke campingbeheerders. Mooie plekken. Kortom wij hebben onze zomervakantie alweer geboekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domein Kindervreugde in Adinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domein Kindervreugde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.