Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

11 Reviews over Charles Cabour

• 4Wouter03-07-2019

Nooit meer

Locaties is prima maar de voorzieningen en gastheer zijn ronduit slecht. Voor ons hier nooit meer. Een totaal overspannen man staat daar alles te regelen. Echt geen aanrader.

• 6Eveline cosyns11-08-2017

1 keer geweest, geen 2 de maal meer...

Ligging is ideaal. Ontbijt kan uitgebreider. Stel yoghurtjes op de tafel! Bied streekproducten aan zoals meli honing,... Laat kindjes voldoende tijd om te kiezen welk eitje ze wensen. Een welkomstdrankje? Een flesje water op de kamer? Bied ook een keuze van brood aan, zelfgemaakt??? Ontvangst kan beter, niet snel over alles gaan... Geef meer uitleg! Defecte zaken in de kamers herstellen. Geef uitleg over de streek!

• 9Dorien P09-08-2015

Leuk verblijf!

Leuke B&B, verzorgde en nette (bad)kamer, vriendelijke uitbaters, lekker ontbijt, dicht bij station, tram en Plopsaland... Kortom: een zeer aangenaam verblijf!

• 9Betty08-07-2015

Goede bedden/ super locatie voor overstek Engeland

Zeer gastvrij welkom door de eigenaars. Parkeerplaats achterom is privé dus fijn. De bedden zijn heerlijk, lekker lang.............enig minpuntje is dat het 2 losse matrassen zijn, 1 matras is prettiger vinden wij. Deze B&B ligt op ideale afstand tot Duinkerken ivm oversteek naar Engeland.

• 10cindy04-07-2015

aangename en gastvriendelijke BB

de BB was perfect gelegen bij Plopsaland, met een eigen parking. Volledig vernieuwde kamers en badkamer . Wifi en digitale TV in de beide slaapkamers (makkelijk voor de kindjes) waar we logeerden. Een zeer uitgebreid ontbijt en 's avonds een lekkere en gezellige BBQ waarvan we zelf het uur mochten bepalen. Gastheer Pascal heeft ons een leuk verblijf bezorgd.

• 9Familie van Aarle28-05-2015

Aanrader!

Wij, gezin met 4 kinderen hebben pinksterweekend 2015 hier doorgebracht. We waren wat geschrokken van sommige beoordelingen, dus het was even afwachten wat we gingen aan treffen. Maar wij zijn louter positief. Ontzettend aardige eigenaar. Nieuwe en ruime en moderen kamers en badkamer. Geweldig uitgebreid ontbijt, zelfs met keuze in een gebakken of gekookt (hard of zacht) eitje! In de keuken staat een grote amerikaanse koelkast met allerlei fris en bier met zelfbediening. Locatie naar Plopsaland is letterlijk 2 minuten lopen en de auto kan bij B&B blijven staan, spaart ook weer € 10,- parkeerkosten uit. Wij zijn ook een dagje naar het strand geweest. Je kunt bij Plopsaland op de tram stappen wij konden voor € 7,20 (6 personen) mee naar het strand. Wij hadden de familiekamer met een aparte ouderslaapkamer met 2 persoons boxspring en een kinderkamer met 2 stapelbedden en mooie badkamer met losstaand bad en aparte douche. Tevens de beschikking over een groot balkon.

• 8Andy22-04-2015

Leuk, gastvrij en ideaal om plopsa te bezoeken

Deze B&B heeft Nieuwe eigenaars sinds begin april 2015 en is volledig opgefrist.

Met ons gezinnetjes met 4 kindjes hebben we hier de perfecte plek gevonden om Plopsa te bezoeken. De gastheer en vrouw zijn super vriendelijk.

Het is een iets oudere woning, maar we hadden een propere kamer met 1 groot bed en 3 eenpersoonsbedden en 1 babybed. Ideaal voor ons gezin met 6. De bedden waren voor mij zeer goed. Niet te hard, niet te zacht, ... Badkamer was zeer proper en had duidelijk een volledig nieuwe moderne douche en wasbak... De Ruime parking achteraan de B&B is een enorm pluspunt. Ontbijt was voor mij en de kinderen goed genoeg. Veel keuze aan soorten pistolets/sandwichen/croissants/enz... 3 soorten beleg + choco + confituur + fruit + vers fruitsap + koffie, chocomelk. We kregen een eitje aangeboden en werd zeer leuk opgediend in een mini-pannetje. We kregen ook yoghurt (al had ik de smaak liever zelf gekozen) Verwacht je geen 4 sterrenhotel luxe, dan is Prijs / kwaliteit Zeer Goed.

• 8Chris21-07-2014

een goede b & b nabij Plopsaland de Panne

Wij hebben hier een nachtje geslapen na een bezoek aan Plopsaland de Panne. Welke zich op loopafstand bevind. Je kunt je auto bij de b & b laten staan ook als je de andere dag nog een dagje Plopsa doet. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Ontbijt vonden wij heel goed. Eigenaren zijn erg vriendelijke mensen. Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed.

• 2Kristof11-06-2014

Afrader

Wij hebben deze B&B geboekt door zijn goede ligging bij Plopsaland en opstapplaats voor de kusttram. Dat is dan ook helaas het enige positieve. Het ontbijt is slecht. De tafel is gedekt met een droge ovenkoek, een vettige croissant en voor de rest witte voorverpakte producten (confituur, choco, fruitsap, hagelslag, ...). Er was wel de mogelijkheid om een vers hardgekookt eitje te nuttigen. Alleen jammer dat de stront er nog aanging... Wat de kamers betreft: de eerste ochtend was er geen warm water in de badkamer. Er lag vast tapijt die echt vuil was en stonk, zeker rond de lavabo's, toilet en douche. Verder ontelbare kleine en grote mankementen; kapotte vliegramen, geen dakterrasafsluiting, geen mogelijkheid tot verduisteren, kapotte lavabo en bad doppen... Ook de verwaarloosde tuin was een doorn in het oog, even rustig genieten na een drukke dag in Plopsaland zat er niet in. Wij hebben een vijftiental B&B op ons conto, deze was veruit de slechtste. Een tip in de omgeving is Kudita.

• 4M.L.S.17-08-2013

Slecht ! niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst bleek dat wij op de kamer GEEN toilet en douche hadden maar dat we een hele verdieping 2 grote lange trappen naar beneden moesten!!!! dit stond niet vermeld bij de boeking, helaas de 2 aanwezige dagen GEEN warm water gehad, klacht ingediend, maar helaas, eigenaren erg onaardig en niet voor reden vatbaar. zelfs het ontbijt was echt karig! 1 crossaint en 1 bolletje p.p. geen keuze hierin, kamers onwijs gehorig! dit is echt geen goede beoordeling waard!

Bed & Breakfast Charles Cabour info

Het complex