Walibi Belgium

4.9Matig

• 8mats15-12-2019

Super park

Elk jaar kom ik naar Walibi en volgend jaar kom ik zeker terug. Ik vind het een heel tof park. Dit jaar zelf twee keer gedaan. Elke keer als ik in Walibi ben, zijn we rond 16 uur klaar met alle attracties ondanks het altijd druk is. Ik heb mijn route die ik altijd gebruik om alle mensen voor te zijn. Ik weet op voorhand waar altijd veel volk staat dus je maakt op voorhand uw route. Er zijn ook super leuke attracties. Het enige spijtige is dat het personeel niet het vriendelijkste is

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Marijke05-07-2019

Fantastische dag gehad! Ik wil terug!

Super dag gehad. In 1 woord geweldig. Ik was met 2 zonen van 20 en 18- Dochter van 4 jaar en schoondochter. Voor ieder wat te doen, alle leeftijden. Zowel voor mijn dochter van 4 als (jong)volwassenen. Eerdere recensies herken ik totaal niet terug. Is ook van vorig jaar en daarvoor. Vandaag schoon en net park. Schone toiletten. Vriendelijk personeel. Park is niet supergroot maar genoeg te doen en we zijn er van openingstijd tot sluiting geweest en nog niet uitgekeken. Topattracties. Mooie achtbanen. Mijn dochter was net onder de 1.20 meter maar voor haar ook genoeg leuks waar ze in kon. Het park was vandaag niet druk. Denk wachttijd attracties zonder speedypas max. 30 min. We waren er op vrijdag 5 juli.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 1Astrid02-11-2018

Verschrikkelijk

Vandaag naar Walibi Haloween geweest. Het was 1 grote farce!! Enorme wachtrijen, park was tot 22.00 uur open, maar al meerdere attracties waren gesloten. Extra bijbetalen voor spookhuizen, bloodbar, dit zou toch al in het ticket inbegrepen moeten zitten lijkt mij?? 1 ticket kost al 39.50 en parkeren 10 euro.

Walibi zou minder mensen binnen moeten laten. Want gemiddelde wachttijd van 70 minuten is echt onacceptabel!!!

Gereisd met partner in november 2018

• 1Femke DW01-11-2018

Diep teleurgesteld door Walibi

Met 2 vriendinnen ben ik tijdens de halloweenperiode naar Walibi geweest en het was echt een rotdag. We hebben elks €40 voor een ticket moeten betalen en zijn in 4 attracties kunnen gaan, de wachtijden liepen op tot 70 à 100 minuten. Daarboven was het zo druk dat we zelfs niet meer konden zitten in een restaurantje. Kortom veel betaald voor weinig amusement.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 3de halloweenkoning13-10-2018

teleurstellend slaag 1 jaar over

mijn dag begon met een wc dat je niet kon doorspoelen bij de mannen dan ging ik naar de weerwolf rollercoster waar ik meer dan een uur aanschuifde en dan krijg je te horen dat er technische problemen zijn mineblast heel goed h blok ook heel goed maar black rose heeft mij doen denken voor volgende jaar niet meer terug te gaan zodat walibi kan werken aan de technische problemen daar heb ik 2 uur moeten wachten en dat voor 38,5 dat was het niet waard voor die prijs mogen alle wc's in orde zijn en alle attractie's werken en de wachttijden niet langer duren dan een uur
    als klanten moeten betalen willen ze een leuke dag met goed werkende wc's en geen attractie's met technische problemen en warm eten met deftige frieten ik hoop dat walibi deze problemen oplost tegen oktober in 2020 of ze verliezen een klant

Alleen gereisd in oktober 2018

• 1Glen25-07-2018

Vuil onvriendelijk en veel te duur

Veel te duur voor met kinderen onder d 1m20, alles zeer vuil en waar we met de kindjes in mochten werd in de wachtrijen gevochten door jongeren en hier werd dan nog niets aan gedaan. Hier kunnen ze nog veel leren om het park kindvriendelijk te maken

juli 2018

• 7Edwin Groot05-05-2018

Leuk maar veel te duur

Leuk park maar in verhouding wel prijzig. Een parkeerkaart kost 25 euro en vind ik stelen van de mensen. Walibi Nederland is goedkoper, een parkeerkaart 8,50 euro Verder mag er het en der wat aan onderhoud gedaan worden. Geluidsboxen minder in het zicht plaatsen. Hoefde overal niet lang wachten. Eten en drinken zijn veel te duur. 195 euro moesten we betalen en dan waren we alleen nog maar binnen. Eigenlijk te duur maar vooruit. Kortom leuk park voor 1 keer en hopelijk gaan de prijzen wat omlaag. In ieder geval moet de prijs van het parkeren omlaag. Kijk naar de prijzen van Walibi Nederland. Het valt toch onder dezelfde eigenaar?

mei 2018

• 8Jorben R14-07-2017

Fantastisch!

Het pretpark blijft nog altijd fijn voor de jeugd. Genoeg afwisseling in de attracties. Het nadeel zijn wel de wachttijden op een drukke dag. We hadden een Speedy Pass gekocht, dus hadden daar geen last van. We hebben de attracties meerdere keren kunnen doen. Een Speedy Pass kost misschien wel veel, maar is zeker de moeite waart als je alles uit je dagje Walibi wil halen.

Het eten is lekker, maar wel duur.

De toppers zijn Pulsar , Vampire, Weerwolf , Calamity Mine, Psyke Underground, Radja River en Flash Back.

Ik ben al enkele keren naar het park geweest en ga zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7Depoorter21-08-2016

Gewoon leuk

Mijn laatste bezoek dateerd van 15 jaar geleden. Met ons abonnement van Bellewaerde was de toegang gratis. Deze keer was ik samen met mijn drie kids van 10, 8 en 4 jaar. De jongste was net 1 meter. Met kleinere kinderen zou ik hier niet komen. Ik vond toch dat het park er wat op voorruit gegaan is. Het is nog steeds geen mooi park, maar de attracties zijn prima, zeker niet alleen voor de durvers. Onze jongste is toch op een 20-tal attracties geweest, meestal begeleiding van een volwassene verplicht. De Gold River Adventure is geen avontuur maar saai, echt niets te zien, in Bellewaerde zoveel beter. De Challenge of Tutankhamon is toegankelijk vanaf 80 centimeter maar zou ik niet aanraden beneden de 6 jaar, het was nogal eng. De Flash Back stond opeens vast terwijl wij erin zaten, na 10 minuten gingen we door. Daarvoor kregen we wel een sorry pas( voorrang op 1 attractie naar keuze). De Pulsar is echt een topattractie voor de durvers. Onze favorieten zijn de Octopus en Calamity Mine. Het personeel probeerde een woordje Nederlands te spreken. Het werktempo ligt er niet zo hoog. Eten is zoals in andere parken, nogal aan de dure kant en niet echt kwalitatief. Geen park voor de natuurliefhebber maar wel eens het bezoeken waard.

augustus 2016

• 8Marianne14-08-2016

Leuk park, beroerde horeca.

De attracties zijn erg leuk, maar zorg ervoor dat je van tevoren precies meet hoe lang je kinderen zijn. Zijn ze onder de 1.20 meter, kun je beter een ander park kiezen en een jaartje later gaan. Ze zijn hier (terecht) erg streng in. Het was warm, dus de waterattracties druk, maar dat mocht de pret nauwelijks drukken. Wat de pret wél drukte, was het erbarmelijke eten bij één van de snackgelegenheden. De bediening door de (vakantie?)krachten was ronduit onbeschoft, omdat ze het drukker hadden met hun gesprekken en telefoons. De hamburgers waren niet gemaakt van vlees maar van iets ondefiniëerbaars en de broodjes lagen duidelijk al een poosje te wachten, waardoor de saus erin was getrokken. De patat was slap, volgezogen en niet gaar, omdat ze een hele (!!!) zak tegelijk in het vet gooiden. Ook waren ze de kipnuggets vergeten. Dat kan gebeuren, maar toen mijn man daarnaar vroeg, werd het hem met totale desinteresse, zonder excuus overhandigd. Selecteer/train uw personeel goed, Walibi!!! Ze doen maar wat...

augustus 2016

10 van de 41 reviews gezien