Géén boekingskosten

Hotel Martin's Lodge

BelgiëWaals BrabantWaterloo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Martin's Lodge voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning

6 Reviews over Martin's Lodge

• 8robenangela1630-06-2014

Moderne kamers in een bijgebouw v. 't Grand Hotel

Wij verbleven met een bon 1 nachtje in Hotel Martin's Lodge in Waterloo. De kamers zijn zeer modern ingericht en je kunt gebruik maken van de mooie restaurantfaciliteiten van het naastgelegen Grand Hotel. Wij hebben echter in het dorpje Waterloo zelf gedineerd, waar naast het Slag bij Waterloo monument verder weinig te beleven valt. Brussel is echter 15 minuutjes rijden, dus zeker meer dan een bezoekje waard. Het was alleen jammer dat we niet goed uitgelegd kregen (door de franssprekende receptionist) dat we niet in kamer 320 zaten (wat op de sleutel stond), maar gewoon in kamer 20 (er was geen 3e verdieping o.i.d.). Er is gratis parkeergelegenheid en het ontbijtbuffet is verder goed verzorgd.

• 9brenda21-11-2010

geweldig

super mooi hotel. hoort bij andere martin hotel, deze is zeker net zo mooi! mooie kamers, en goede service! aanrader

• 7Rob08-11-2009

Uitestekend hotel

Prima hotel, hoewel aan grote weg gelegen is het toch rustig. Kamers zijn netjes, voorzieningen prima. De receptie en het restaurant bevinden zich in het naastliggende hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Volop parkeerruimte voor het hotel. Geen minibar op de kamer, in de hal staat een automaat waar wat drankjes uit gehaald kunnen worden

• 9Frank25-10-2009

mooie kamers!

wij hebben gebruik gemaakt van een aanbieding: EUR 60,- per nacht per kamer incl. ontbijt. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ligt vlakbij slagveld van Waterloo. Aanrader! Ontbijt was ook erg goed.

• 8Lizzy06-04-2009

Fijn hotel voor een weekendje weg!

Pluspunten: mooie en moderne kamer, Slagveld van waterloo dichtbij, Brussel dichtbij, goed ontbijtbuffet, erg fijne bedden. minpunten: geen bad, bijna geen nederlandse tv-zenders, bij de meeste restaurant in Waterloo pas eten vanaf 19 uur (bij Pommes er schuin tegenover kun je wel eerder terecht). Had hier een hotelovernachting met een aanbieding, 70 euro incl. ontbijt. Goeie deal voor zo'n mooi hotel.

• 9mietnej28-03-2009

super! moderne kamers

keurig netjes hotel. super mooie en moderne kamers, je moet wel opletten bij het ontbijt dat ze je geen kosten ervan in rekening probern te brengen. maar wanneer je aan kunt tonen dat dit incl is, dan krijg je je geld terug. Ne3tjes dus! enig min putnje was dat zij alleen maar franstalige tv zenders hebben. maar dat is denk ik het sjovinistische van de walonier! wel is dit een echt aanrader!

Hotel Martin's Lodge info

• AirconditioningBeschikbaar