Hotel Martin's Grand

42 reviews over Hotel Martin's Grand in het Nederlands

Geweldig

Familie Vaatstra
27-11-2016

Dit is echt een geweldig fijn 4**** hotel gesitueerd in een oude suikerfabriek uit 1836. Wij waren hier een weekend en hebben genoten van de ruime en zeer schone kamer en badkamer de zeer goede bedden en de rust in het hotel. Alles was perfect verzorgd. Het sfeervolle restaurant is in een prachtig oud gedeelte van de fabriek. Het warme en koude ontbijtbuffet was zeer goed verzorgd en zeer uitgebreid. Te kust en te keur en nergens te weinig van. Verschillende huisgebakken broodsoorten die nog lekker warm zó uit de oven binnen gebracht werden. Men kan hier zelfs een Engels ontbijt samenstellen. Ook onze hulde aan het personeel, de bediening in het restaurant is erg correct zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was dit een heerlijk weekend en wij voelden ons verwend. Voor diegene die zich in de geschiedenis van de slag bij Waterloo wil verdiepen en door de gezellige winkelstraten met zijn verschillende promenades wil slenteren is dit hotel een echte aanrader.

Nathalie
6-6-2016

Helaas maar één nachtje verbleven in dit hotel, was prima. Comfortabele en nette kamers. Ontbijt prima en personeel erg vriendelijk. Er wordt voornamelijk Frans gesproken maar personeel spreekt ook een woordje Nederlands.

We hebben wel even moeten zoeken naar het hotel, omdat de navigatie het betreffende adres niet goed aanwees.

Donker en oubollig

Majakke
10-9-2015

Martin’s Grand Hotel Waterloo. Ontvangst was koel maar netjes. Het hotel is oubollig en donker, het restaurant is groot, saai en sfeerloos. Het personeel in het restaurant heeft de neiging om de Nederlandse taal volledig te negeren. Wij vonden het diner beneden de maat, entrecote van mijn man was taai en de champignons bij mijn gerecht waren verbrand en hard. Het leken wel verbrande kooltjes uit de haard. Uiteraard hebben wij dit gemeld maar dat koste nogal wat moeite. De eerste serveerster ratelde aan een stuk door in het Frans dus dat schoot niet op, de tweede maakte duidelijk dat ze het niet begreep en tot slot werd er iemand geroepen die Nederlands sprak. Klacht gemeld, maar de reactie was koel: ik geef het door aan de keuken. De kamer was schoon en de bedden zeer goed. Jammer dat er geen douche is in de badkamer maar alleen een bad. Het ontbijt is erg duur voor twee personen €40,-. Bij het uitchecken werd ook niet geïnformeerd of alles naar wens was geweest.

Mooi Hotel

Mark
16-1-2015

Prima hotel met een goede service van het personeel.

Mooie ruime kamer en het eten bij het hotel is perfect. Een heerlijk diner gehad en het ontbijt is erg uitgebreid.

Mooi hotel, service kan beter

erjendrost
10-8-2014

'Great' kamer geboekt, in het voorste deel rondom de receptie van het hotel, overige kamers liggen verder weg. Genoeg ruimte, netjes onderhouden en mooie badkamer inclusief bubbelbad. Goed restaurant gevestigd in een prachtige eetzaal, ontbijt ook prima en uitgebreid. Prijs/kwaliteit was voor ons wel ok, via een actie geboekt. Indien je het volle bedrag betaald dan is het wel wat veel geld voor wat je krijgt. Dit geldt ook voor het diner. Het was heerlijk, maar voor het zelfde geld kun je in betere restaurants dineren. Twee opmerkingen naar aanleiding van ons verblijf werden aangenomen en genoteerd met een houding van 'fijn dat je het meldt, maar we doen er toch niets mee.'

Aangenaam verblijf gehad

lien3500
19-2-2014

We hadden het Valentijnsarrangement geboekt en zijn hierover zeer tevreden.

Gastvrijen beleefd onthaal

Prima kamer

Lekker eten

Uitgebreid ontbijt dat goed bijgevuld werd

Zeker voor herhaling vatbaar

leuk luxe hotel met heerlijk ontbijt

haas234
14-10-2013

Geboekt via touroperator. 2 nachten met ontbijt en een drie gangen diner voor 158 euro met z, n tweeen. Kamer op begane grond. Lekker ruim. Bedden voor ons echt heerlijk. Drie gangen diner was geen keuze in, maar ach, het was wel lekker en goed. Ontbijt lekker uitgebreid. Yoghurt, fruit, croisants, chocobroodjes, ei, spek, thee, koffie en sap. Zeer uitgebreid. Brussel met de trein 25 min.goedkope oplossing. Station op 5 min rijden vanaf hotel. Personeel niet onvriendelijk, wel zakelijk.

Verzorgd hotel

Evi
18-9-2012

wij hadden een overnachting geboekt met een bon. de kamer was net en proper maar heel basic.de foto's op de site zijn de luxueuzere kamers denk ik. het ontbijt was superlekker en alles wat er moest zijn! voor een eitje moest je wel bijbetalen.er was wel een trouwfeest aan de gang in het restaurant van het hotel, we vonden het jammer dat dit niet werd gemeld. we hebben de branddeur op onze verdieping zelf dichtgedaan en dan niks meer gehoord van de muziek! maar al bij al een geslaagd weekendje gehad!

niet zo best

Jenny Swinnen
3-9-2012

De kamer was ruim,maar zeer slecht gepoetst,haren op bed van de voorgangers,zeer veel stof op meubilair. Badkamer compleet verouderd + zeer vies, haren op grond, gebruikt washandje op rand van bad, vieze kalk/zeepresten aan kranen. Badkamer is zeer dringend aan renovatie toe + poetsvrouwen moeten beter gecontroleerd worden. Ontbijt viel redelijk mee, niet al te uitgebreid maar het ging wel.Vast tapijt in kamer, gangen en restaurant is ook dringend aan vervanging toe.Hadden een bon, misschien zijn er aparte (vieze) kamers voor mensen met een bon.

Schitterend hotel

Peter Oidtmann
26-8-2012

De indruk van het hotel is fantastisch. Het is gelegen aan de doorgaande weg door Waterloo heen. Het personeel is vriendelijk (spreken Frans en Engels), doet waar het voor betaald wordt en is niet te aanwezig. De prijs/kwaliteitverhouding is super. We hebben overnacht in een 'Great'-kamer met jacuzzi voor € 95 per nacht. Het ontbijtbuffet is geweldig en wordt goed aangevuld. Het bestaat uit continentaal en full English. De kamers zien er prachtig en goed geoutilleerd uit. Je hebt beschikking over een riant bed, een grote flatscreen, een minibar (consumptie € 3,00), gratis koffie en thee, roomservice, een riant ontbijtbuffet (met mogelijkheid op kamer), een airco, een strijkapparaat... kortom: compleet. In de lobby is er een mooie bar die elke avond geopend is. Er is zelfs een fitnessruimte. De kamers zijn op en top schoon, dit geld ook voor linnen- en beddengoed. We gaan ZEKER nog een keer terug. De ambiance is fantastisch (oude suikerfabriek).

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martin's Grand in Waterloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martin's Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.