Hotel Dolce La Hulpe Brussels

Hotel Dolce La Hulpe Brussels

8.5Fantastisch

België, Waals Brabant, Terhulpen

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Dolce La Hulpe Brussels voor je op een rij gezet:

• Sauna

26 reviews over Hotel Dolce La Hulpe Brussels

• 8Ronald02-10-2016

Leuk hotel in hele mooie omgeving

Het hotel is prachtig gelegen in een heuvelachtige omgeving nabij Brussel. Het is een groot, rustig gelegen complex (conferentiehotel) nabij La Hulpe, een klein plaatsje nabij een prachtig groot park met kasteel. Het hotel heeft enkele saunafaciliteiten (1 sauna en een Turks stoombad) en een binnenbad. Bij de sauna kun je helaas geen drinken krijgen, behalve gratis gekoeld water. De kamers zijn goed (niet supermooi of zo), de bedden prima. Wij zaten op de begane grond. Het uitzicht was op groen, niet overdreven mooi, maar dat geldt bij alle kamers en restaurants. De prijzen voor het eten en drinken zijn veel te hoog en dat is jammer. Het onbijt was prima. De prijs voor een kamer is aan de hoge kant. Het personeel spreekt Frans en Nederlands en is zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Kelly12-06-2014

Verzorgd hotel in een mooie omgeving

De locatie van het hotel is super, midden in het zonienwoud! Ideaal voor mensen die houden van wandelen. Minpunt is dat het personeel aan de receptie weinig tot geen Nederlands spreekt. (In het restaurant spreekt men wel Nederlands!) Kamers zijn ruim en verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Freddy06-02-2013

Mooi hotel in prachtige omgeving

Naar aanleiding van een personeelsfeest, besloten wij er een nachtje te verblijven. Wij kozen er voor kamer met ontbijt. Mooie ingerichte en moderne kamer. We verbleven op de 4de en hoogste verdieping en hadden vanuit het bed een panoramisch uitzicht op het Zoniënwoud. Leuke wellness en fitness ruimte. Verwarmd zwembad waarvan het water om en bij de 30°C telde. Ontbijt is bijna compleet: we ontbraken weliswaar de verschillende broodjes. Dit hotel is nogal voor internationaal kliënteel bestemd. Waarom geen broodjes waar de Belgen fier mogen op zijn? Vriendelijk personeel waarvan er sommigen echt hun best doen om Nederlands te spreken.

Gereisd met partner in februari 2013

• 6Jelena Verschueren14-10-2012

Van wellness tot frustratie.

We hadden gehoopt op een ontspannen weekend in dit wellness-hotel in de groene rand van Brussel, maar gingen teleurgesteld naar huis. Het personeel was, naast volkomen niet in staat om klanten in het Nederlands te woord te staan (zelfs de meeste hotelinfo was niet in Nederlands verkrijgbaar), ook gewoon onvriendelijk; vooral de dames van het wellnessgedeelte. Bij de boeking van massages e.d. werd er heel erg opdringerig gedaan om toch meer en duurder te nemen. Het algemene wellnessgedeelte was dan weer heel klein en niet voorzien op het aantal aanwezige gasten (vechten om een ligbed of een plaatsje in de sauna...). De ligging en parkeergelegenheid was wel super! De kamer was ruim, mooi en schoon. Ook het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, maar de warme gerechten waren allesbehalve warm.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10Petra15-09-2011

Heerlijk hotel

Vanwege mijn werk kom ik maandelijks in dit hotel en hoe vaker je er komt, hoe meer je het gaat waarderen. Het is in mijn ogen eerder een zakenhotel (vanwege de vele conferenties) dan een "toeristen"-hotel. De ligging is inderdaad een eind van Brussel vandaan en je hebt zeker een auto nodig om er te komen, maar het is heerlijk rustig in de bossen. De bedden slapen fantastisch, de meeste type kamers zijn zeer ruim, ze hebben een aparte wc en zien er netjes verzorgd uit. Je hebt gratis WiFi in jouw kamer, krijgt een badjas en slippers. Roomservice maakt graag jouw speciale bestelling en binnen een half uur krijg je jouw maaltijd op de kamer afgeleverd. De kamers zijn altijd netjes en schoon. Aangezien ik er zo vaak kwam, kreeg ik persoonlijke berichten en een extra doosje chocolade met Kerst etc, wat ik erg prettig vond. De prijzen voor de minibar en de maaltijden zijn inderdaad erg hoog, maar in het plaatsje La Hulpe kun je ook goed eten voor betere prijzen. Kortom, een heerlijk hotel!

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 9lilly_8619-01-2011

Mooi hotel op een mooie plek

Dit hotel is prachtig gelegen in de natuur. Maar is minder geschikt om te gebruiken als je Brussel wilt bezoeken. De afstand is vrij groot en eigenlijk alleen goed te doen met de auto.

De kamers zijn mooi en voorzien van de WIFI en supergrote flat screen TV. De bedden zijn heerlijk en de badkamer is geweldig. Er zit een glazen wand in, waardoor je vanuit het bad heerlijk ontspannen TV kan kijken.

Zwembad en Welness zijn mooi, maar wel wat klein met zoveel gasten.

Het eten is super. Heel veel keuze en goed verzorgd.

Gereisd met partner in januari 2008

• 10Petra03-02-2010

Wat een verwennerij!!!

Heerlijk hotel met heel ruime kamers. De badkamers zijn voorzien van leuke noviteiten, die van ons had een glazen wand aan de badzijde waardoor je de slaapkamer inkeek... Ontbijt is TOP. De welness is heerlijk, wel jammer dat de sauna enkel in badkleding is te betreden. Op de kamers liggen superlange badjassen, zalig! Enig minpuntje is de trolley onvriendelijke trap bij de entree.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Geert Hubers09-11-2009

Rustig zeer modern hotel

Het is een zeer modern opgezet hotel, alles voelt redelijk " koud " aan.

Ligging is zeer fraai voor gasten die van rust houden.

Fraaie kamers, alleen niet warm te krijgen. Zeer fraaie douche gelegenheid. Sauna en stommbad matig. Stoombad is levensgevaarlijk door de niet beveiligde stoomuitvoer. Zwembad lijkt gevuld met koud water. Personeel niet echt betrokken of vriendelijk. Op 15 kilometer van Brussel weigeren nederlands te praten heeft niets met gastvrijheid te maken. Verder een goed hotel met absurd hoge prijzen voor drankjes en eten ( buitenlands gedistileer, afgemeten maatje, 8 euro. )

Gereisd met partner in november 2009

• 8Jan Lakeman26-10-2009

Schitterende ligging, niet erg toegankelijk

Prachtig gelegen in de bossen; erg rustig dus. Zeer ruim opgezet conferentiecentrum met veel faciliteiten(o.a. zwembad binnenshuis). Mooie kamers, tamelijk harde bedden, prima badkamer met ruime douche. Onduidelijk of ontbijt al dan niet inbegrepen is. Prijzen voor voedsel & drank erg hoog (4 euri voor een flesje Spa uit de minibar is te gek voor woorden). Toegankelijkheid voor gasten die slecht ter been zijn is beperkt en nogal moeizaam.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 10J. Evenwel18-08-2009

Geweldig hotel in fraaie rustige omgeving.

Het hotel is groot en zeer ruim opgezet. De kamer is heel modieus en ruim met een zeer fraaie badkamer. De bedden zijn uitstekend, er is een kluis waar de laptop in kan en er is gratis wireless internet. Het ontbijt is zeer uitgebreid en voorzien van allemaal verse producten. Toen wij er waren was het een dag vrij rustig maar een andere dag praktisch vol bezet. Maar met het ontbijt was nog voldoende ruimte en liep alles op rolletjes zonder dat de service uit het oog werd verloren. De bossen rondom het hotel zijn prachtig en zeer rustgevend. Het hotel heeft een fraai zwembad en een fitness ruimte waar men ruim-schoots zijn gang kan gaan. Het naburige kasteel is in een zeer fraai parkachtig landschap aangelegd, het park is erg groot en heeft zo'n 400 soorten bomen vanuit de hele wereld een verplicht nummer om te bezoeken als men het drukke Brussel even wil vergeten.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel Dolce La Hulpe Brussels info