Hotel Dolce La Hulpe Brussels

Wellness hotel, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°15°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dolce La Hulpe Brussels voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Dolce La Hulpe Brussels in het Nederlands

Leuk hotel in hele mooie omgeving

Ronald
2-10-2016

Het hotel is prachtig gelegen in een heuvelachtige omgeving nabij Brussel. Het is een groot, rustig gelegen complex (conferentiehotel) nabij La Hulpe, een klein plaatsje nabij een prachtig groot park met kasteel. Het hotel heeft enkele saunafaciliteiten (1 sauna en een Turks stoombad) en een binnenbad. Bij de sauna kun je helaas geen drinken krijgen, behalve gratis gekoeld water. De kamers zijn goed (niet supermooi of zo), de bedden prima. Wij zaten op de begane grond. Het uitzicht was op groen, niet overdreven mooi, maar dat geldt bij alle kamers en restaurants. De prijzen voor het eten en drinken zijn veel te hoog en dat is jammer. Het onbijt was prima. De prijs voor een kamer is aan de hoge kant. Het personeel spreekt Frans en Nederlands en is zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verzorgd hotel in een mooie omgeving

Kelly
12-6-2014

De locatie van het hotel is super, midden in het zonienwoud! Ideaal voor mensen die houden van wandelen. Minpunt is dat het personeel aan de receptie weinig tot geen Nederlands spreekt. (In het restaurant spreekt men wel Nederlands!) Kamers zijn ruim en verzorgd.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel in prachtige omgeving

Freddy
6-2-2013

Naar aanleiding van een personeelsfeest, besloten wij er een nachtje te verblijven. Wij kozen er voor kamer met ontbijt. Mooie ingerichte en moderne kamer. We verbleven op de 4de en hoogste verdieping en hadden vanuit het bed een panoramisch uitzicht op het Zoniënwoud. Leuke wellness en fitness ruimte. Verwarmd zwembad waarvan het water om en bij de 30°C telde. Ontbijt is bijna compleet: we ontbraken weliswaar de verschillende broodjes. Dit hotel is nogal voor internationaal kliënteel bestemd. Waarom geen broodjes waar de Belgen fier mogen op zijn? Vriendelijk personeel waarvan er sommigen echt hun best doen om Nederlands te spreken.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HotelSpecials.nl

Van wellness tot frustratie.

Jelena Verschueren
14-10-2012

We hadden gehoopt op een ontspannen weekend in dit wellness-hotel in de groene rand van Brussel, maar gingen teleurgesteld naar huis. Het personeel was, naast volkomen niet in staat om klanten in het Nederlands te woord te staan (zelfs de meeste hotelinfo was niet in Nederlands verkrijgbaar), ook gewoon onvriendelijk; vooral de dames van het wellnessgedeelte. Bij de boeking van massages e.d. werd er heel erg opdringerig gedaan om toch meer en duurder te nemen. Het algemene wellnessgedeelte was dan weer heel klein en niet voorzien op het aantal aanwezige gasten (vechten om een ligbed of een plaatsje in de sauna...). De ligging en parkeergelegenheid was wel super! De kamer was ruim, mooi en schoon. Ook het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, maar de warme gerechten waren allesbehalve warm.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Heerlijk hotel

Petra
15-9-2011

Vanwege mijn werk kom ik maandelijks in dit hotel en hoe vaker je er komt, hoe meer je het gaat waarderen. Het is in mijn ogen eerder een zakenhotel (vanwege de vele conferenties) dan een "toeristen"-hotel. De ligging is inderdaad een eind van Brussel vandaan en je hebt zeker een auto nodig om er te komen, maar het is heerlijk rustig in de bossen. De bedden slapen fantastisch, de meeste type kamers zijn zeer ruim, ze hebben een aparte wc en zien er netjes verzorgd uit. Je hebt gratis WiFi in jouw kamer, krijgt een badjas en slippers. Roomservice maakt graag jouw speciale bestelling en binnen een half uur krijg je jouw maaltijd op de kamer afgeleverd. De kamers zijn altijd netjes en schoon. Aangezien ik er zo vaak kwam, kreeg ik persoonlijke berichten en een extra doosje chocolade met Kerst etc, wat ik erg prettig vond. De prijzen voor de minibar en de maaltijden zijn inderdaad erg hoog, maar in het plaatsje La Hulpe kun je ook goed eten voor betere prijzen. Kortom, een heerlijk hotel!

Gereisd Zakelijk in januari 2011

Niet echt voor Brusselgangers.

Il Quadrifoglio
10-5-2011

Dit prachtig gelegen moderne hotel ligt (met 30-40 autominuten helaas te) ver af en is daardoor minder geschikt om als uitvalsbasis (voor Brussel, zonder auto) te dienen. Er is geen frequente ‘shuttledienst’ die dit ongemak compenseert. Wél luxe kamers en dito faciliteiten. Het personeel is heel zakelijk, afstandelijk en per definitie dus onvriendelijk. Het prijskaartje van de kamers is redelijk, het ontbijt onredelijk (net de bar ‘zaken’ te) duur.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel op een mooie plek

lilly_86
19-1-2011

Dit hotel is prachtig gelegen in de natuur. Maar is minder geschikt om te gebruiken als je Brussel wilt bezoeken. De afstand is vrij groot en eigenlijk alleen goed te doen met de auto.

De kamers zijn mooi en voorzien van de WIFI en supergrote flat screen TV. De bedden zijn heerlijk en de badkamer is geweldig. Er zit een glazen wand in, waardoor je vanuit het bad heerlijk ontspannen TV kan kijken.

Zwembad en Welness zijn mooi, maar wel wat klein met zoveel gasten.

Het eten is super. Heel veel keuze en goed verzorgd.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een verwennerij!!!

Petra
3-2-2010

Heerlijk hotel met heel ruime kamers. De badkamers zijn voorzien van leuke noviteiten, die van ons had een glazen wand aan de badzijde waardoor je de slaapkamer inkeek... Ontbijt is TOP. De welness is heerlijk, wel jammer dat de sauna enkel in badkleding is te betreden. Op de kamers liggen superlange badjassen, zalig! Enig minpuntje is de trolley onvriendelijke trap bij de entree.

Gereisd Met partner in februari 2010

Rustig zeer modern hotel

Geert Hubers
9-11-2009

Het is een zeer modern opgezet hotel, alles voelt redelijk " koud " aan.

Ligging is zeer fraai voor gasten die van rust houden.

Fraaie kamers, alleen niet warm te krijgen. Zeer fraaie douche gelegenheid. Sauna en stommbad matig. Stoombad is levensgevaarlijk door de niet beveiligde stoomuitvoer. Zwembad lijkt gevuld met koud water. Personeel niet echt betrokken of vriendelijk. Op 15 kilometer van Brussel weigeren nederlands te praten heeft niets met gastvrijheid te maken. Verder een goed hotel met absurd hoge prijzen voor drankjes en eten ( buitenlands gedistileer, afgemeten maatje, 8 euro. )

Gereisd Met partner in november 2009

Schitterende ligging, niet erg toegankelijk

Jan Lakeman
26-10-2009

Prachtig gelegen in de bossen; erg rustig dus. Zeer ruim opgezet conferentiecentrum met veel faciliteiten(o.a. zwembad binnenshuis). Mooie kamers, tamelijk harde bedden, prima badkamer met ruime douche. Onduidelijk of ontbijt al dan niet inbegrepen is. Prijzen voor voedsel & drank erg hoog (4 euri voor een flesje Spa uit de minibar is te gek voor woorden). Toegankelijkheid voor gasten die slecht ter been zijn is beperkt en nogal moeizaam.

Gereisd Met partner in oktober 2009

• RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenBelgisch, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBasketbal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolce La Hulpe Brussels in Terhulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolce La Hulpe Brussels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.