Sorteren

Reviews over Terhulpen

Leuk hotel in hele mooie omgeving

Ronald
    2-10-2016

Het hotel is prachtig gelegen in een heuvelachtige omgeving nabij Brussel. Het is een groot, rustig gelegen complex (conferentiehotel) nabij La Hulpe, een klein plaatsje nabij een prachtig groot park met kasteel.

Het hotel heeft enkele saunafaciliteiten (1 sauna en een Turks stoombad) en een binnenbad. Bij de sauna kun je helaas geen drinken krijgen, behalve gratis gekoeld water.

De kamers zijn goed (niet supermooi of zo), de bedden prima. Wij zaten op de begane grond. Het uitzicht was op groen, niet overdreven mooi, maar dat geldt bij alle kamers en restaurants.

De prijzen voor het eten en drinken zijn veel te hoog en dat is jammer. Het onbijt was prima. De prijs voor een kamer is aan de hoge kant.

Het personeel spreekt Frans en Nederlands en is zeer vriendelijk.

Verzorgd hotel in een mooie omgeving

Kelly
    12-6-2014

De locatie van het hotel is super, midden in het zonienwoud!

Ideaal voor mensen die houden van wandelen.

Minpunt is dat het personeel aan de receptie weinig tot geen Nederlands spreekt. (In het restaurant spreekt men wel Nederlands!)

Kamers zijn ruim en verzorgd.

Mooi hotel in prachtige omgeving

Freddy
    6-2-2013

Naar aanleiding van een personeelsfeest, besloten wij er een nachtje te verblijven. Wij kozen er voor kamer met ontbijt. Mooie ingerichte en moderne kamer. We verbleven op de 4de en hoogste verdieping en hadden vanuit het bed een panoramisch uitzicht op het Zoniënwoud. Leuke wellness en fitness ruimte. Verwarmd zwembad waarvan het water om en bij de 30°C telde. Ontbijt is bijna compleet: we ontbraken weliswaar de verschillende broodjes. Dit hotel is nogal voor internationaal kliënteel bestemd. Waarom geen broodjes waar de Belgen fier mogen op zijn?

Vriendelijk personeel waarvan er sommigen echt hun best doen om Nederlands te spreken.

Heerlijk hotel

Petra
    15-9-2011

Vanwege mijn werk kom ik maandelijks in dit hotel en hoe vaker je er komt, hoe meer je het gaat waarderen. Het is in mijn ogen eerder een zakenhotel (vanwege de vele conferenties) dan een "toeristen"-hotel. De ligging is inderdaad een eind van Brussel vandaan en je hebt zeker een auto nodig om er te komen, maar het is heerlijk rustig in de bossen. De bedden slapen fantastisch, de meeste type kamers zijn zeer ruim, ze hebben een aparte wc en zien er netjes verzorgd uit. Je hebt gratis WiFi in jouw kamer, krijgt een badjas en slippers. Roomservice maakt graag jouw speciale bestelling en binnen een half uur krijg je jouw maaltijd op de kamer afgeleverd. De kamers zijn altijd netjes en schoon. Aangezien ik er zo vaak kwam, kreeg ik persoonlijke berichten en een extra doosje chocolade met Kerst etc, wat ik erg prettig vond. De prijzen voor de minibar en de maaltijden zijn inderdaad erg hoog, maar in het plaatsje La Hulpe kun je ook goed eten voor betere prijzen. Kortom, een heerlijk hotel!

Niet echt voor Brusselgangers.

Il Quadrifoglio
    10-5-2011

Dit prachtig gelegen moderne hotel ligt (met 30-40 autominuten helaas te) ver af en is daardoor minder geschikt om als uitvalsbasis (voor Brussel, zonder auto) te dienen. Er is geen frequente ‘shuttledienst’ die dit ongemak compenseert. Wél luxe kamers en dito faciliteiten. Het personeel is heel zakelijk, afstandelijk en per definitie dus onvriendelijk. Het prijskaartje van de kamers is redelijk, het ontbijt onredelijk (net de bar ‘zaken’ te) duur.

Terhulpen scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews