Hotel Martins Le Lido

Hotel Martins Le Lido

7.4Goed

België, Waals Brabant, Rixensart

Op vakantie geweest naar Martins Le Lido?

7.4Goed

• Sauna

5 reviews over Hotel Martins Le Lido

• 6lindsey18-03-2011

ok voor weekendje uit

verouderd hotel, niet echt vriendelijk personeel. lekker en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9fam. colpaert03-04-2010

Gezellig hotel

Op het eerste zicht oogt het hotel wat verouderd. Doch, eens binnen kom je terecht in een gezellig hotel. Er is geen lift aanwezig! Wij logeerden in kamer 30 (great kamer), met zicht op het meer. Leuk!! Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. Inderdaad leuk, met de veranda en het mooie uitzicht op het meer. Personeel zéér vriendelijk!! Dineren kan je niet in het hotel. Dit deden we in het ander 'Martin's' Hotel, Chateau du Lac. (5 minuten verderop) Dit was zeer zeker de moeite waard. Dit hotel is ook veel chiquer dan Le Lido. Le lido is echter wel zijn drie sterren waard. Mini bar aanwezig in kamer, maar die is leeg. Drank moet je beneden aan de bar vragen. Beetje vreemd. Wij genoten van ons verblijf !!

Gereisd met partner in april 2010

• 7Luk Goossens24-01-2010

net buiten Brussel

Eenvoudig hotel. Kamers beetje pover maar het ontbijt wordt geserveerd in een veranda die uitkijkt op de tuin en meertje dat op het moment van ons verblijf volledig dicht gesneeuwd was. Prachtig was dat. Het meer van Genval ligt op 5 minuutjes wandelen en Brussel ligt op een kwartiertje per auto.

Gereisd met partner in december 2009

• 7Wendy Lievense20-03-2006

In maart hebben wij een weekendverblijf gehad in dit hotel. Het is een prima middenklasse hotel, met een hartstikke leuke kamer. Niet al te groot, maar heel netjes en voorzien van een bad. In de directe omgeving ben je vrij snel uitgekeken, maar even de auto pakken en je bent zo in in bijvoorbeeld Brussel, Leuven (aanrader) of Waterloo. In de buurt van het hotel zijn wel voldoende restaurantjes om 's avonds te gaan eten. Het ontbijt in het hotel was prima. Ga zeker wat drinken in het chique Chateau du Lac, aan het meer. In deze streek waan je je als Nederlander meteen in Frankrijk met alle pitoreske huisjes enzo.

Gereisd in maart 2006

• 8F. Wolters11-01-2006

Hotel ligt mooi, aan een meer. Helaas is de kamer wat klein en zit het raam vrij hoog, zodat je bijna niet van het uitzicht kunt genieten. Zomers kun je niet goed in de tuin zitten vanwege de vele insecten (door het meer). Ontbijt was prima. Exacte datum kan ik me niet meer herinneren.

Gereisd met partner in juni 2003

Hotel Martins Le Lido info