Reviews over Rixensart

Gezellig hotel

fam. colpaert,
    3-4-2010

Op het eerste zicht oogt het hotel wat verouderd. Doch, eens binnen kom je terecht in een gezellig hotel. Er is geen lift aanwezig! Wij logeerden in kamer 30 (great kamer), met zicht op het meer. Leuk!! Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. Inderdaad leuk, met de veranda en het mooie uitzicht op het meer. Personeel zéér vriendelijk!! Dineren kan je niet in het hotel. Dit deden we in het ander 'Martin's' Hotel, Chateau du Lac. (5 minuten verderop) Dit was zeer zeker de moeite waard. Dit hotel is ook veel chiquer dan Le Lido. Le lido is echter wel zijn drie sterren waard.

Mini bar aanwezig in kamer, maar die is leeg. Drank moet je beneden aan de bar vragen. Beetje vreemd. Wij genoten van ons verblijf !!

net buiten Brussel

Luk Goossens,
    24-1-2010

Eenvoudig hotel. Kamers beetje pover maar het ontbijt wordt geserveerd in een veranda die uitkijkt op de tuin en meertje dat op het moment van ons verblijf volledig dicht gesneeuwd was. Prachtig was dat. Het meer van Genval ligt op 5 minuutjes wandelen en Brussel ligt op een kwartiertje per auto.

In maart hebben wij een weekendverblijf gehad in dit hotel

Wendy Lievense,
    20-3-2006

In maart hebben wij een weekendverblijf gehad in dit hotel. Het is een prima middenklasse hotel, met een hartstikke leuke kamer. Niet al te groot, maar heel netjes en voorzien van een bad. In de directe omgeving ben je vrij snel uitgekeken, maar even de auto pakken en je bent zo in in bijvoorbeeld Brussel, Leuven (aanrader) of Waterloo. In de buurt van het hotel zijn wel voldoende restaurantjes om 's avonds te gaan eten. Het ontbijt in het hotel was prima. Ga zeker wat drinken in het chique Chateau du Lac, aan het meer. In deze streek waan je je als Nederlander meteen in Frankrijk met alle pitoreske huisjes enzo.

Hotel ligt mooi, aan een meer

F. Wolters,
    11-1-2006

Hotel ligt mooi, aan een meer. Helaas is de kamer wat klein en zit het raam vrij hoog, zodat je bijna niet van het uitzicht kunt genieten. Zomers kun je niet goed in de tuin zitten vanwege de vele insecten (door het meer). Ontbijt was prima. Exacte datum kan ik me niet meer herinneren.

Rixensart scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews