Bed and Breakfast Le Manoir de Morimont

BedAndBreakfast
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Manoir de Morimont voor je op een rij gezet:

4 reviews over Bed and Breakfast Le Manoir de Morimont in het Nederlands

Prachtig

Johan Carrara
30-4-2017

Supervriendelijk onthaal.Verzorgde kamers en een heerlijk ontbijt.Prachtige locatie.Dit koppel weet waar ze mee bezig zijn.Bedankt nog eens ook voor het leuke gezelschap.

Gezellige B&B, prachtig gelegen!

Kristien
11-8-2013

De B&B ligt op een groot domein met een prachtige tuin omringd door groen en bos, je kan je het niet rustiger voorstellen! De kamers zijn stijlvol ingericht en het ontbijt is super lekker en de uitbaters vriendelijk. Waarom dan niet de volle punten? De uitbaters waren net een weekje op vakantie geweest en het warm water vergeten (te laat) op te zetten, we hadden dus een bubbelbad met lauw water. Jammer! De douche de volgende morgen was wel heerlijk warm dus het waren gewoon jammerlijke omstandigheden. De kamer leek op het eerste gezicht ook proper, maar achter de gordijnen bleek toch een stoffig/spinnewebbig hoekje dat niet zo netjes oogde. Ook waren er koffiepads in de kamer maar waren ze niet voldoende aangevuld. Maar ik zeg het, ze kwamen net terug van op vakantie, dus waarschijnlijk daarmee geen perfectie, toch ruim voldoende hoor, zeker gaan!!!

Geweldige B&B

Paul en Bianca Tjallinks
12-8-2012

Deze B&B is een verademing om in te mogen verblijven. Zeer stijlvolle kamers, schoon, trendy en meer dan ruim bemeten. Fantastisch pand in een nog mooiere omgeving. De uitbaters maken dat gevoel af met een fantastische service en gastvrij ontvangst, ook voor eigenaren met honden! Dat kom je maar zelden tegen. Een echte aanrader dus!

rust comfort en klasse !

luuk lodewijks
21-5-2009

Le manoir de Morimont in céroux-mousty is een leuke belevenis. warm onthaal, mooie ruime kamers met alle comfort en een schitterend ontbijtbuffet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Manoir de Morimont in Ottignies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Manoir de Morimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.