Reviews over Ottignies

Prachtig

Johan Carrara,
    30-4-2017

Supervriendelijk onthaal.Verzorgde kamers en een heerlijk ontbijt.Prachtige locatie.Dit koppel weet waar ze mee bezig zijn.Bedankt nog eens ook voor het leuke gezelschap.

Gezellige B&B, prachtig gelegen!

Kristien,
    11-8-2013

De B&B ligt op een groot domein met een prachtige tuin omringd door groen en bos, je kan je het niet rustiger voorstellen! De kamers zijn stijlvol ingericht en het ontbijt is super lekker en de uitbaters vriendelijk. Waarom dan niet de volle punten? De uitbaters waren net een weekje op vakantie geweest en het warm water vergeten (te laat) op te zetten, we hadden dus een bubbelbad met lauw water. Jammer! De douche de volgende morgen was wel heerlijk warm dus het waren gewoon jammerlijke omstandigheden. De kamer leek op het eerste gezicht ook proper, maar achter de gordijnen bleek toch een stoffig/spinnewebbig hoekje dat niet zo netjes oogde. Ook waren er koffiepads in de kamer maar waren ze niet voldoende aangevuld. Maar ik zeg het, ze kwamen net terug van op vakantie, dus waarschijnlijk daarmee geen perfectie, toch ruim voldoende hoor, zeker gaan!!!

Geweldige B&B

Paul en Bianca Tjallinks,
    12-8-2012

Deze B&B is een verademing om in te mogen verblijven. Zeer stijlvolle kamers, schoon, trendy en meer dan ruim bemeten. Fantastisch pand in een nog mooiere omgeving. De uitbaters maken dat gevoel af met een fantastische service en gastvrij ontvangst, ook voor eigenaren met honden! Dat kom je maar zelden tegen. Een echte aanrader dus!

rust comfort en klasse !

luuk lodewijks,
    21-5-2009

Le manoir de Morimont in céroux-mousty is een leuke belevenis. warm onthaal, mooie ruime kamers met alle comfort en een schitterend ontbijtbuffet

Van de buitenkant lijkt het een soort vila kakelbont, maar

Wendy,
    13-2-2006

Van de buitenkant lijkt het een soort vila kakelbont, maar het is eens iets anders dan een standaard hotel. Het komt wat primitief over, er was, toen wij er waren, 1 jongeman die de ontvangst deed en de betalingen. Helaas hebben we bij onze betaling bijna 20 min. moeten wachten, omdat deze zelfde jongeman blijkbaar niet gewend was om te gaan met Visa. Ontbijt was verder goed, zwembad niet te beoordelen (geen gebruik van gemaakt), onze kamer was ruim. Afscheiding met badkamer iets minder (glazen deurtje), verder toonde onze kamer wat killig, maar dat kwam misschien door de plavuizen. Mijn vriend vond de prijs/kwaliteitverhouding niet goed.

Ottignies scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews