5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nivelles Sud voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Van der Valk Nivelles Sud in het Nederlands

Gereisd met partner in augustus 2012

prima verblijf

motocup
17-8-2012

Met mijn dochter verbleef ik in 2 nachten in dit hotel.

En we hadden het prima naar ons zin,mede door een mooie aanbieding van TourOperator.

Een niet zo grote maar complete nette kamer,ontbijt met echt volop keus,en een verwarmd buitenzwembadje.

Tegenover het hotel is een flink winkelcentrum,en hartje Nijvel heeft ook een aardig centrum/plein met eten en drinken.

Wij gebruikten dit hotel als uitvalbasis voor wat motortripjes,en het was heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prima hotel voor een weekendje

Anneke
26-6-2012

Geen superdeluxe hotel, maar wel prima voor een weekendje weg. Vriendelijk personeel en ontbijt was op zich prima. We betaalden dan ook niet de hoofdprijs.

Gereisd met partner in mei 2012

Mooi en net hotel

psromijn
21-5-2012

Dit is een mooi en net hotel dat. Je zit zo in Brussel. Het enige minpunt van dit hotel is het ontbijt. Weinig assortiment, alleen zacht gekookte eieren en er wordt maar af en toe bijgevuld. Hierdoor waren er bijvoorbeeld niet altijd verse croissants.

Gereisd met partner in januari 2012

Oudvallig Hotel wat zeer moet worden gerenoveerd

Dekkers
25-1-2009

Het eten is ontzettend slecht, hoogstaande kunstjes zijn zeker niet aangegebracht.

Gereisd zakelijk in november 2008
2007

klein maar fijn hotel, goed eten en vertoeven Nederlandse

mels en herma gloudie
18-4-2007

klein maar fijn hotel, goed eten en vertoeven Nederlandse chef, prima bediening voor een zeer redelijke prijs. goed weekewind.gehad

Gereisd met partner in april 2006

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nivelles Sud in Nivelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nivelles Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.