5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nivelles Sud voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Van der Valk Nivelles Sud in het Nederlands

Onvriendelijk

Jan van de Velde
24-9-2015

Het blijkt dat discriminatie ook nog voorkomt in België. Zeker als ze merken dat je Nederlander bent en echt geen Frans spreekt, wel Engels en Duits maar dat kan met name de barman niet. Men laat je gewoon staan wachten en er word tegen de ene verteld dat er niets besteld kan worden en 10 minuten later blijkt het wel te kunnen. Muziek stond zo hard in de open lounge dat je niet kon praten met elkaar, gevraagd of dit iets zachter kon maar dat kon niet, moest manager aan te pas komen die het schijnbaar ook veels te hard vond. Onder een potje darten werd ineens een geluidsbox voor onze neus neergezet, met andere worden stoppen en wegwezen. Kamer was goed buffet matig en a la Carte was ook prima. Verblijf meer bij van der Valk maar dit was een tegenvaller.

Gereisd met vrienden in september 2015

Matig

MacEllie
2-8-2014

De ligging is zo ongeveer IN een klaverblad. Overal en altijd hoor je het geruis van de snelweg. Kamers zijn prima en schoon. Het personeel is zeer wisselend. Van vriendelijk tot ronduit onbeschoft. Het restaurant is hilarisch, mits je in een goede bui bent. Wij namen een menu met extra voorgerecht. Het hele menu heeft 3,5 uur geduurd, was van een treurige kwaliteit (behalve de steak, die was dan weer uitstekend) en werd geserveerd door een ober die nog net de borden niet frisbee-de. We hadden eigenlijk iemand van Banan-Split verwacht die kwam vertellen dat dit een grap was. Maar dat was het helaas niet. Het zwembad is prima. Heerlijk warm water. Bediening bij het terras was er helaas niet. Als je zelf naar de bar loopt willen ze het, met enige tegenzin, wel komen brengen. Voor van der Valk-begrippen is het echt reuze slecht. Ik denk dat de familie eens iemand moet sturen om hier orde op zaken te stellen. De andere van der Valks zijn echt 100x beter.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Ongeïnteresseerd personeel, vergane glorie.

Ton Voortman
18-2-2014

De hotelkamers zijn prima, er wordt druk gerenoveerd, maar de finishing touch ontbreekt. Wat ook ontbreekt is personeel dat je de indruk geeft blij te zijn dat je er bent. Ongeïnteresseerde mensen achter de receptie, obers die er ronduit shabby uitzien met de stropdas op half zeven, een klerezooi achter de bar, een mager ontbijt, een slechtwerkende koffie- en theemachine. En wat het meest opvalt: niemand van het personeel lacht... Wat zou hier toch aan de hand zijn? Wat een verschil met de nieuwe Van der Valk hotels in Nederland, zoals Houten of Amersfoort

Gereisd met vrienden in februari 2014

Prima

Paola
30-11-2012

Weekendje weg hier geweest niet voor de normale prijzen.. kamer was schoon en netjes echter wel aan vernieuwing toe . Onbijt buffet was waardeloos geen smaak aan het eten en naar mijn idee vond ik het vrij onhygienisch de lunch en diner daar integen waren wel weer uitstekend. aanraader voor een weekendje of midweek weg echter niet langer in de omgeving is vrij snel alles gezien verder zou ik het wel aanraden

Gereisd met vrienden in september 2012

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nivelles Sud in Nivelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nivelles Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.