5,7

Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nivelles Sud voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Van der Valk Nivelles Sud in het Nederlands

Leuk hotel

Linda
9-8-2014

Net terug van een paar dagen In dit hotel. We werden bij de receptie ontvangen door een vriendelijke mevrouw die Nederlands probeerde te praten. De kamer was prima en van alle gemakken voorzien inclusief een waterkoker voor thee en koffie. Het ontbijt is zéér karig in vergelijking met andere van der Valk hotels. De prijzen van het diner vielen ook zeer tegen, maar aan de overkant is een winkelcentrum met een pizzahut en een hamburgerrestaurant waar je voor weinig ook lekker kan eten. Dit hotel is prima als uitvalsbasis om bv Brussel of Walibi te bezoeken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

prima hotel

roskam
8-10-2013

Gastvrije ontvangst. Wij mochten gebruik maken van het buffet i.p.v. 3-gangen diner. Dit buffet was zeer goed verzorgd. Welkomstdrankje inbegrepen. Dit hotel is aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

prima verblijf

motocup
17-8-2012

Met mijn dochter verbleef ik in 2 nachten in dit hotel.

En we hadden het prima naar ons zin,mede door een mooie aanbieding van TourOperator.

Een niet zo grote maar complete nette kamer,ontbijt met echt volop keus,en een verwarmd buitenzwembadje.

Tegenover het hotel is een flink winkelcentrum,en hartje Nijvel heeft ook een aardig centrum/plein met eten en drinken.

Wij gebruikten dit hotel als uitvalbasis voor wat motortripjes,en het was heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nivelles Sud in Nivelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nivelles Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.