5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nivelles Sud voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Van der Valk Nivelles Sud in het Nederlands

super

C. Veld,
15-6-2017

Geweldig personeel, mooie en schone kamer! Shopping center tegen over het hotel en een mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2017

Prima hotel!

Dagmar
11-8-2016

4 nachten overnacht in Hotel Nivelles-Sud (superior room) en is ons heel goed bevallen. Uitgebreid en lekker ontbijt, schone kamer en een mooi zwembad. Minibar werd elke dag keurig bijgevuld, en we kregen een welkomstdrankje bij aankomst. Het mooie grote winkelcentrum tegenover het hotel is ontzettend handig. Minpunt: het bed sliep echt niet lekker, de veren in het matras staken ontzettend uit, we hebben er blauwe plekken aan over gehouden.. Over het algemeen een prima hotel en zouden er zo nog een keer heen gaan!

Gereisd met partner in januari 2016

Verschrikkelijk

Manuela
11-8-2013

Slechte locatie, je zit bijna op een rotonde als je buiten zit, druk, veel verkeer, 20 minuten op het half lege terras maar er kwam geen bediening bij ons. Kamer stonk heel erg naar rook! Brandalarm ging ervan af! Geen uitzicht! Deur badkamer stuk. We zijn weggegaan......

Gereisd met partner in augustus 2013

GEWOON SLECHT

jan
7-9-2012

Service GEWOON SLECHT

Kamers GEWOON SLECHT

Gereisd met partner in augustus 2012

Prima hotel voor een weekendje

Anneke
26-6-2012

Geen superdeluxe hotel, maar wel prima voor een weekendje weg. Vriendelijk personeel en ontbijt was op zich prima. We betaalden dan ook niet de hoofdprijs.

Gereisd met partner in mei 2012

Mooi en net hotel

psromijn
21-5-2012

Dit is een mooi en net hotel dat. Je zit zo in Brussel. Het enige minpunt van dit hotel is het ontbijt. Weinig assortiment, alleen zacht gekookte eieren en er wordt maar af en toe bijgevuld. Hierdoor waren er bijvoorbeeld niet altijd verse croissants.

Gereisd met partner in januari 2012

2007

klein maar fijn hotel, goed eten en vertoeven Nederlandse

mels en herma gloudie
18-4-2007

klein maar fijn hotel, goed eten en vertoeven Nederlandse chef, prima bediening voor een zeer redelijke prijs. goed weekewind.gehad

Gereisd met partner in april 2006

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nivelles Sud in Nivelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nivelles Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.