5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nivelles Sud voor je op een rij gezet:

Hotels.nl
Hotels.nl
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

1 review over Hotel Van der Valk Nivelles Sud in het Nederlands

Oudvallig Hotel wat zeer moet worden gerenoveerd

Dekkers
25-1-2009

Het eten is ontzettend slecht, hoogstaande kunstjes zijn zeker niet aangegebracht.

Gereisd zakelijk in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nivelles Sud in Nivelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nivelles Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.