Afschuwelijk! Vies, herrie, slechte service..

Hotel Van der Valk Nivelles Sud ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Maria

Afschuwelijk! Vies, herrie, slechte service..

Maria,
5-9-2016

Op doorreis hebben wij dit hotel geboekt voor €122.-. Bij aankomst was er een poolparty aan de gang waarbij de in- en uitgang naast onze kamer lag. Gevolg was tot 1 uur s'nachts herrie. Andere kamer was geen optie.

De bedden hebben een kuil en zijn snoeihard. Badkamer was gruwelijk. Muren zaten vol schaamhaar en andere menselijke resten.

Ontbijt geeft een viezige indruk. Wij hebben het beperkt tot een sinaasappel en een croissant.

Personeel stond ons niet te woord.

Op verschillende manieren geprobeerd een klacht in te dienen, maar vd Valk geeft geen enkele reactie. Zowel dit hotel als andere onderdelen. Op internet blijkt ook dat het negeren van klachten (schriftelijk en via mail) een standaard reactie is van vd Valk.

Wij waren altijd zeer tevreden over andere locaties, maar wij zijn inmiddels afgehaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016