Hotel Van der Valk Nivelles Sud ***

Review geschreven door Jan van de Velde

Onvriendelijk

Jan van de Velde,
24-9-2015

Het blijkt dat discriminatie ook nog voorkomt in België. Zeker als ze merken dat je Nederlander bent en echt geen Frans spreekt, wel Engels en Duits maar dat kan met name de barman niet. Men laat je gewoon staan wachten en er word tegen de ene verteld dat er niets besteld kan worden en 10 minuten later blijkt het wel te kunnen. Muziek stond zo hard in de open lounge dat je niet kon praten met elkaar, gevraagd of dit iets zachter kon maar dat kon niet, moest manager aan te pas komen die het schijnbaar ook veels te hard vond. Onder een potje darten werd ineens een geluidsbox voor onze neus neergezet, met andere worden stoppen en wegwezen. Kamer was goed buffet matig en a la Carte was ook prima. Verblijf meer bij van der Valk maar dit was een tegenvaller.

Gereisd met vrienden in september 2015