Hotel Van der Valk Nivelles Sud ***

Review geschreven door Linda

Leuk hotel

Linda,
9-8-2014

Net terug van een paar dagen In dit hotel. We werden bij de receptie ontvangen door een vriendelijke mevrouw die Nederlands probeerde te praten. De kamer was prima en van alle gemakken voorzien inclusief een waterkoker voor thee en koffie. Het ontbijt is zéér karig in vergelijking met andere van der Valk hotels. De prijzen van het diner vielen ook zeer tegen, maar aan de overkant is een winkelcentrum met een pizzahut en een hamburgerrestaurant waar je voor weinig ook lekker kan eten. Dit hotel is prima als uitvalsbasis om bv Brussel of Walibi te bezoeken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014