Hotel Van der Valk Nivelles Sud ***

Review geschreven door MacEllie

Matig

MacEllie,
2-8-2014

De ligging is zo ongeveer IN een klaverblad. Overal en altijd hoor je het geruis van de snelweg. Kamers zijn prima en schoon. Het personeel is zeer wisselend. Van vriendelijk tot ronduit onbeschoft. Het restaurant is hilarisch, mits je in een goede bui bent. Wij namen een menu met extra voorgerecht. Het hele menu heeft 3,5 uur geduurd, was van een treurige kwaliteit (behalve de steak, die was dan weer uitstekend) en werd geserveerd door een ober die nog net de borden niet frisbee-de. We hadden eigenlijk iemand van Banan-Split verwacht die kwam vertellen dat dit een grap was. Maar dat was het helaas niet. Het zwembad is prima. Heerlijk warm water. Bediening bij het terras was er helaas niet. Als je zelf naar de bar loopt willen ze het, met enige tegenzin, wel komen brengen. Voor van der Valk-begrippen is het echt reuze slecht. Ik denk dat de familie eens iemand moet sturen om hier orde op zaken te stellen. De andere van der Valks zijn echt 100x beter.

Gereisd met vrienden in juli 2014