Ongeïnteresseerd personeel, vergane glorie.

Hotel Van der Valk Nivelles Sud ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ton Voortman

Ongeïnteresseerd personeel, vergane glorie.

Ton Voortman,
18-2-2014

De hotelkamers zijn prima, er wordt druk gerenoveerd, maar de finishing touch ontbreekt. Wat ook ontbreekt is personeel dat je de indruk geeft blij te zijn dat je er bent. Ongeïnteresseerde mensen achter de receptie, obers die er ronduit shabby uitzien met de stropdas op half zeven, een klerezooi achter de bar, een mager ontbijt, een slechtwerkende koffie- en theemachine. En wat het meest opvalt: niemand van het personeel lacht... Wat zou hier toch aan de hand zijn? Wat een verschil met de nieuwe Van der Valk hotels in Nederland, zoals Houten of Amersfoort

Gereisd met vrienden in februari 2014