Géén boekingskosten
BelgiëWaals BrabantNivellesHotels NivellesHotel Van der Valk Nivelles Sud

Hotel Van der Valk Nivelles Sud

BelgiëWaals BrabantNivelles

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Nivelles Sud voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 18 reviews

3OnvoldoendeScore uit 18 reviews
  • 3Waardering

• Sportfaciliteiten

18 Reviews over Van der Valk Nivelles Sud

• 2Denis Jens26-02-2020

Waardeloos!!

Bizar slechte service, chagrijnig personeel, hoge prijzen voor het eten, chaos!!!

• 4a schuurkes14-07-2019

nooit meer doen

Verschrikkelijk hotel onder constructie met zeer onvriendelijk personeel. Er hangt een vreselijke parfumlucht . Het personeel spuit deze de hele gang en liftenblokken door om andere stank te scanderen. Kamers bloedheet en ontbijt onder de maat.

• 8C. Veld15-06-2017

super

Geweldig personeel, mooie en schone kamer! Shopping center tegen over het hotel en een mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.

• 2Maria05-09-2016

Afschuwelijk! Vies, herrie, slechte service..

Op doorreis hebben wij dit hotel geboekt voor €122.-. Bij aankomst was er een poolparty aan de gang waarbij de in- en uitgang naast onze kamer lag. Gevolg was tot 1 uur s'nachts herrie. Andere kamer was geen optie.

De bedden hebben een kuil en zijn snoeihard. Badkamer was gruwelijk. Muren zaten vol schaamhaar en andere menselijke resten.

Ontbijt geeft een viezige indruk. Wij hebben het beperkt tot een sinaasappel en een croissant.

Personeel stond ons niet te woord.

Op verschillende manieren geprobeerd een klacht in te dienen, maar vd Valk geeft geen enkele reactie. Zowel dit hotel als andere onderdelen. Op internet blijkt ook dat het negeren van klachten (schriftelijk en via mail) een standaard reactie is van vd Valk.

Wij waren altijd zeer tevreden over andere locaties, maar wij zijn inmiddels afgehaakt.

• 7Dagmar11-08-2016

Prima hotel!

4 nachten overnacht in Hotel Nivelles-Sud (superior room) en is ons heel goed bevallen. Uitgebreid en lekker ontbijt, schone kamer en een mooi zwembad. Minibar werd elke dag keurig bijgevuld, en we kregen een welkomstdrankje bij aankomst. Het mooie grote winkelcentrum tegenover het hotel is ontzettend handig. Minpunt: het bed sliep echt niet lekker, de veren in het matras staken ontzettend uit, we hebben er blauwe plekken aan over gehouden.. Over het algemeen een prima hotel en zouden er zo nog een keer heen gaan!

• 5Jan van de Velde24-09-2015

Onvriendelijk

Het blijkt dat discriminatie ook nog voorkomt in België. Zeker als ze merken dat je Nederlander bent en echt geen Frans spreekt, wel Engels en Duits maar dat kan met name de barman niet. Men laat je gewoon staan wachten en er word tegen de ene verteld dat er niets besteld kan worden en 10 minuten later blijkt het wel te kunnen. Muziek stond zo hard in de open lounge dat je niet kon praten met elkaar, gevraagd of dit iets zachter kon maar dat kon niet, moest manager aan te pas komen die het schijnbaar ook veels te hard vond. Onder een potje darten werd ineens een geluidsbox voor onze neus neergezet, met andere worden stoppen en wegwezen. Kamer was goed buffet matig en a la Carte was ook prima. Verblijf meer bij van der Valk maar dit was een tegenvaller.

• 7Linda09-08-2014

Leuk hotel

Net terug van een paar dagen In dit hotel. We werden bij de receptie ontvangen door een vriendelijke mevrouw die Nederlands probeerde te praten. De kamer was prima en van alle gemakken voorzien inclusief een waterkoker voor thee en koffie. Het ontbijt is zéér karig in vergelijking met andere van der Valk hotels. De prijzen van het diner vielen ook zeer tegen, maar aan de overkant is een winkelcentrum met een pizzahut en een hamburgerrestaurant waar je voor weinig ook lekker kan eten. Dit hotel is prima als uitvalsbasis om bv Brussel of Walibi te bezoeken

• 5MacEllie02-08-2014

Matig

De ligging is zo ongeveer IN een klaverblad. Overal en altijd hoor je het geruis van de snelweg. Kamers zijn prima en schoon. Het personeel is zeer wisselend. Van vriendelijk tot ronduit onbeschoft. Het restaurant is hilarisch, mits je in een goede bui bent. Wij namen een menu met extra voorgerecht. Het hele menu heeft 3,5 uur geduurd, was van een treurige kwaliteit (behalve de steak, die was dan weer uitstekend) en werd geserveerd door een ober die nog net de borden niet frisbee-de. We hadden eigenlijk iemand van Banan-Split verwacht die kwam vertellen dat dit een grap was. Maar dat was het helaas niet. Het zwembad is prima. Heerlijk warm water. Bediening bij het terras was er helaas niet. Als je zelf naar de bar loopt willen ze het, met enige tegenzin, wel komen brengen. Voor van der Valk-begrippen is het echt reuze slecht. Ik denk dat de familie eens iemand moet sturen om hier orde op zaken te stellen. De andere van der Valks zijn echt 100x beter.

• 6Ton Voortman18-02-2014

Ongeïnteresseerd personeel, vergane glorie.

De hotelkamers zijn prima, er wordt druk gerenoveerd, maar de finishing touch ontbreekt. Wat ook ontbreekt is personeel dat je de indruk geeft blij te zijn dat je er bent. Ongeïnteresseerde mensen achter de receptie, obers die er ronduit shabby uitzien met de stropdas op half zeven, een klerezooi achter de bar, een mager ontbijt, een slechtwerkende koffie- en theemachine. En wat het meest opvalt: niemand van het personeel lacht... Wat zou hier toch aan de hand zijn? Wat een verschil met de nieuwe Van der Valk hotels in Nederland, zoals Houten of Amersfoort

• 8roskam08-10-2013

prima hotel

Gastvrije ontvangst. Wij mochten gebruik maken van het buffet i.p.v. 3-gangen diner. Dit buffet was zeer goed verzorgd. Welkomstdrankje inbegrepen. Dit hotel is aan te raden.

Hotel Van der Valk Nivelles Sud info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)