Reviews over Nivelles

super

C. Veld
    15-6-2017

Geweldig personeel, mooie en schone kamer! Shopping center tegen over het hotel en een mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.

Prima hotel voor een weekend Hallerbos

Rik Menting
    1-5-2017

Net hotel, buiten centrum van Brussen nabij Hallerbos. Snelle checkin, nette kamer met ruime douche. Ontbijt eenvoudig maar voldoende en goed aangevuld. Ramen kunnen niet open, jammer. Zuiver hotel van binnen. Goede eetgelegenheid op 3min rijden bij restaurant Maximus, let op Franstalige kaart.

Fijn modern hotel

kampvuur
    22-4-2017

Schone kamer en geweldig ontbijt in prima omgeving

Prima hotel!

Dagmar
    11-8-2016

4 nachten overnacht in Hotel Nivelles-Sud (superior room) en is ons heel goed bevallen. Uitgebreid en lekker ontbijt, schone kamer en een mooi zwembad. Minibar werd elke dag keurig bijgevuld, en we kregen een welkomstdrankje bij aankomst. Het mooie grote winkelcentrum tegenover het hotel is ontzettend handig. Minpunt: het bed sliep echt niet lekker, de veren in het matras staken ontzettend uit, we hebben er blauwe plekken aan over gehouden.. Over het algemeen een prima hotel en zouden er zo nog een keer heen gaan!

Leuk hotel

Linda
    9-8-2014

Net terug van een paar dagen In dit hotel. We werden bij de receptie ontvangen door een vriendelijke mevrouw die Nederlands probeerde te praten. De kamer was prima en van alle gemakken voorzien inclusief een waterkoker voor thee en koffie. Het ontbijt is zéér karig in vergelijking met andere van der Valk hotels. De prijzen van het diner vielen ook zeer tegen, maar aan de overkant is een winkelcentrum met een pizzahut en een hamburgerrestaurant waar je voor weinig ook lekker kan eten. Dit hotel is prima als uitvalsbasis om bv Brussel of Walibi te bezoeken

Nivelles scoort een 6 uit 10, op basis van 5 reviews