Chalet La Ribambelle

1 review over Chalet La Ribambelle in het Nederlands

Fantastisch !

Neerinck Lucrece
4-7-2009

Wij hebben net een weekje vakantie achter de rug in LA ribambelle en we hebben enorm genoten van ons verblijf,de kleinkinderen hebben zich geen minuut verveeld,we gaan daar zeker en vast nog naar toe.Een aanrader ,mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Ribambelle in Limelette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Ribambelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.