Hotel Chateau de Limelette

Hotel Chateau de Limelette

6.7Voldoende

België, Waals Brabant, Limelette

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Limelette voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

30 reviews over Hotel Chateau de Limelette

• 7Talitha12-05-2014

Apart

Mooie kamer. Niet echt gehoorige kamers alleen slaan de deuren hard in het slot dus dat hoor je wel van de andere hotelgasten. De kamer is schoon maar een beetje gedateerd. Ook zat er nog schildertape op de dakramen, zo te zien van een half jaar terug. Het hotel is totaal Niet geschikt voor rolstoel gebruikers en/of minder validen. Om van de receptie naar onze kamer te gaan moesten we door het restaurant naar buiten en 50 meter verder weer naar binnen met een smalle wenteltrap naar beneden, wat smalle gangetjes door naar een andere trap naar beneden. Daar nog wat smallere gangen door naar een lift, daarmee moesten we omhoog en waren we eindelijk op de kamer. En dan hadden we nog een upgrade van de kamer ook nog. Als je komt voor de omgeving, dan is dit een prima hotel, maar wel erg apart met de trappen. Al met al geven wij het een 7.

Gereisd met partner in mei 2014

• 5r.a.groot01-05-2014

Veel punten voor verbetering vatbaar

Moeilijk om drankje te drinken bij te vroege aankomst. Kamers extreem gehorig, badkamer was niet schoon. Wasgoed en vuilniszakken lagen nog in de gang om 16.30 uur. Geen ontvangst bij ontbijt. Zakenlui die 's ochtends vroeg al beginnen met hun bijeenkomsten en daardoor erg veel geluidsoverlast veroorzaken. Lift was buiten gebruik, niet verteld. Zaten in een kamer in een ander deel, dus steeds buitenlangs naar je kamer.

Douchen in het bad, waar een kleine douchedeur voor geplaatst is. Alleen op een plek waardoor die geen water tegenhoudt,dus de hele badkamer zeiknat bij douchen.

Als je alleen voor de wellness komt zal het wel goed zijn, of als je je zaken daar doet. Maar voor een stel was het echt niet geslaagd. Het is het allemaal net-niet.

Personeel zou ook wel meer Nederlands mogen spreken.

Positief was de wandelmogelijkheid rond het hotel en het ziet er van buiten prachtig uit. Maar verder laat het zeer te wensen over.

Gereisd met partner in april 2014

• 9Milli21-01-2014

Super weekendje weg!

Ik was in 2012 al in Chateau de Limelette geweest, had het toen al heel fijn maar inderdaad liet het interieur van de kamer nogal wat te wensen over, slechts te bereiken via trappen en een nauwe gang met slecht gemarkeerde branduitgang e.d. Er is veel veranderd! Receptie die eerst slechts Frans sprak (voor mij geen probleem) spreekt nu ook goed Engels. Kan niet genoeg voor je doen. Dit geldt ook voor het bedienend personeel bij het ontbijtbuffet: ik heb een nare voedselallergie waar ze voorkomend en zorgzaam mee omgingen. De kamer + upgrade was groter en luxueuzer dan mijn eigen huiskamer, met heerlijke douche- en handzeep, op aanvraag meer handdoeken voor gebruik in het zwembad en - godzijdank - ramen die open kunnen. De ligging is ook super: 10 minuten naar het oude stadje Waveren waar je fantastisch kunt dineren; een half uurtje naar Centrum Brussel en een half uurtje naar centrum Namen. Kan Chateau de Limelette niet hoog genoeg aanprijzen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 7Ko en Josephine14-12-2013

Goed voor een weekendje weg

Hadden 2 nachten voor 125 dus klaag je niet, de recensies wel gelezen. Wij hadden een upgrade besteld voor de kamer en wij zaten in een bijgebouw dus weet ik niet of onze kamer ter grootte van een appartement (506) standaard is anders begrijp ik veel kameropmerkingen niet. Wel dat een aardig eindje wandelen is. Houdt wel rekening met het afgelegen karakter, voor je comfort ga je daar eten en dan komt je het stereotiep van na het eten eerst even naar MacDonalds op. En een Zeetongetje wat je kan wegblazen voor 32+ euro is een beetje over de top. Dus een echt goedkoop weekendje wordt het niet als je daar eet. Neem maar gewoon die Ierse steak van 22 die was nog enigszins redelijk, mijn toernedootje van 28 paste net op mijn vork. In de zomer zal je meer plezier van de tuin hebben, nu was het herfst dus wordt het wat troosteloos maar dat is de aard van het seizoen. Het ontbijt was gewoon in orde maar ik heb het wel eens beter meegemaakt, maar dan meestal niet in Belgie.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 5Yves30-10-2013

Eerder teleurstellend...

88 luxekamers belooft dit hotel in haar eigen brochure. Denk daar de prachtige uitstraling van het chateau, het wellness center en de rustige omgeving bij en de verwachtingen liggen meteen behoorlijk hoog. Spijtig genoeg lost dit hotel de verwachtingen op gebied van die luxe verre van in. Om te beginnen was de kamer piepklein en snikheet bij aankomst. De deur van het koelkastje kon niet helemaal open omdat het bed daarvoor in de weg stond. Het behangpapier bladderde af, er waren sporen van vochtproblemen op het plafond en het oplapwerk van de elektrische leidingen was niet bepaald een esthetisch hoogstandje. De matras was hard en niet comfortabel. Het toiletpapier had net zo goed schuurpapier kunnen zijn. Daar tegenover moet wel gezegd worden dat het personeel zeer vriendelijk en het ontbijt verzorgd is en een ruime keuze aan lekkers biedt. Het wellnessgedeelte is dringend aan een opknapbeurt toe, wat echt relaxen moeilijk maakt. Kortom: de vier sterren en de prijs niet (meer?) waard!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8motocup12-09-2013

prima plek

Onlangs heb ik met mijn dochter hier 2 dagen overnacht. En we hadden een compleet ingerichte en schone kamer,achterin het wat onoverzichtelijke maar zeker redelijke complex. Wij moesten via een liftje en wat trappetjes hier onze weg vinden,en dat is voor als je slecht ter been bent een min. De plussen vonden wij het goede en uitgebreide ontbijt,de nette badkamer,en de receptionist die ons vriendelijk in het engels te woord stond. Een prima plek,en er zijn blijkbaar nogal wat welness activiteiten. Wij hadden het kleine binnenzwembad voor ons alleen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 3Alain en Leen03-11-2012

Charmeweekend maar ......

Wij hadden een charmeweekend geboekt in dit hotel, we arriveerde omstreeks 14.30 u met lichte honger en dorst, helaas gaat de bar pas open rond 17.00 u en kan je niks bestellen in periode, dus de auto in en een 10 tal km rijden voor we iets konden drinken en eten. De kamers zijn vies en veroudert, behangpapier kwam los van het vocht en er waren schimmelplekken op de muren, de badkamer was piepklein, versleten en niet verzorgd. Het restaurant was wel verzorgd en het eten was lekker enkel de ober vroeg me net iets te veel keer of ik geen fles wijn wilde alhoewel ik hem al duidelijk had gemaakt dat ik een frisdrank nam. Het ontbijt was in orde en de buurt is zeer mooi, MAAR dit hotel is zeker geen 4 sterren waard !!!! Het is eerder een gemiddeld "ardennenhotel" , ik ben al in veel betere hotels geweest zonder sterren.

Gereisd met partner in november 2012

• 0donaldjongman07-05-2012

Vergane glorie

Geweest in april 2012. Wat een ellende. Na 5 minuten gezeul met je koffer, trap op en af, in een kamer aangekomen waar de temperatuur rond de 30 graden is ( zelfs met de verwarming uit en de ramen open ). De haren van de vorige gasten nog zijn achtergebleven in wasbak en op wc bril. De kamer is in 1 woord: vies. Het zweet van de vorige gasten zat nog in de hoofdkussens. Het zwembad van het hotel is een werkelijke ramp. Het water zit vol haren en andere viezigheid, overal roest langs de zijkant en de tegels langs de rand blijven plakken aan je voeten. Het ontbijt is redelijk tot goed.

Gereisd met partner in januari 2012

• 4Louis Paul06-05-2012

Prijs helemaal niet waard, nooit meer !

Vergane glorie, rond het hotel ligt alles er wat verwaarloosd bij. Prijs/kwaliteit beneden alle peil. De kamer lag in een ander gebouw zodat je telkens naar buiten moet om naar het hotel zelf te gaan. Het restaurant was zogezegd gastronomisch, maar wat een ramp ! We hadden de menu met aangepaste wijnen genomen, 70 euro per persoon. Het eten was smaakloos, ieder gerecht en de wijn kan je nauwelijks wijn noemen.... Als we vroegen van welke druif de wijn was, moest men het antwoord schuldig blijven nadat men de fles had geïnspecteerd om te zien of het daar niet op stond. Wij twijfelen eraan of de wijn wel druiven bevatte,totaal geen geur en smaak. Ik had de verjaardag van mijn vrouw wel anders voorgesteld, spijtig....

Gereisd met partner in mei 2012

• 4marianne_821-02-2012

Hotlekamer allesbehalve, restaurant heel goed

Vriendelijke personeel. Gezelllige bar maar aan een opknapbeurt toe. De clubkamer was allesbehalve. Dan vraag ik mij af wat een classic kamer is?? Totaal niet te vergelijken met wat op de website staat. We zaten in een zolderkamertje. Klein en ook heel klein badkamertje. Dakvenster dat hoog is geplaatst zodat je geen buitenzicht hebt. Vrij klein tweepersoonsbed dat doorzakt waardoor je naar het midden schuift. in de minibar stond enkel water. Het restaurant dat verbonden is aan het hotel is wel heel goed. Lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb. Het is niet goedkoop maar zijn prijs waard. De wellness is goed. Netjes en voldoende ruimte.

Gereisd met partner in februari 2012

Hotel Chateau de Limelette info