Limelette

Reviews over Limelette

Apart

Talitha,
    12-5-2014

Mooie kamer. Niet echt gehoorige kamers alleen slaan de deuren hard in het slot dus dat hoor je wel van de andere hotelgasten. De kamer is schoon maar een beetje gedateerd. Ook zat er nog schildertape op de dakramen, zo te zien van een half jaar terug. Het hotel is totaal Niet geschikt voor rolstoel gebruikers en/of minder validen. Om van de receptie naar onze kamer te gaan moesten we door het restaurant naar buiten en 50 meter verder weer naar binnen met een smalle wenteltrap naar beneden, wat smalle gangetjes door naar een andere trap naar beneden. Daar nog wat smallere gangen door naar een lift, daarmee moesten we omhoog en waren we eindelijk op de kamer. En dan hadden we nog een upgrade van de kamer ook nog. Als je komt voor de omgeving, dan is dit een prima hotel, maar wel erg apart met de trappen. Al met al geven wij het een 7.

Gereisd met partner in mei 2014

Super weekendje weg!

Milli,
    21-1-2014

Ik was in 2012 al in Chateau de Limelette geweest, had het toen al heel fijn maar inderdaad liet het interieur van de kamer nogal wat te wensen over, slechts te bereiken via trappen en een nauwe gang met slecht gemarkeerde branduitgang e.d. Er is veel veranderd! Receptie die eerst slechts Frans sprak (voor mij geen probleem) spreekt nu ook goed Engels. Kan niet genoeg voor je doen. Dit geldt ook voor het bedienend personeel bij het ontbijtbuffet: ik heb een nare voedselallergie waar ze voorkomend en zorgzaam mee omgingen. De kamer + upgrade was groter en luxueuzer dan mijn eigen huiskamer, met heerlijke douche- en handzeep, op aanvraag meer handdoeken voor gebruik in het zwembad en - godzijdank - ramen die open kunnen. De ligging is ook super: 10 minuten naar het oude stadje Waveren waar je fantastisch kunt dineren; een half uurtje naar Centrum Brussel en een half uurtje naar centrum Namen. Kan Chateau de Limelette niet hoog genoeg aanprijzen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Goed voor een weekendje weg

Ko en Josephine,
    14-12-2013

Hadden 2 nachten voor 125 dus klaag je niet, de recensies wel gelezen.

Wij hadden een upgrade besteld voor de kamer en wij zaten in een bijgebouw dus weet ik niet of onze kamer ter grootte van een appartement (506) standaard is anders begrijp ik veel kameropmerkingen niet. Wel dat een aardig eindje wandelen is.

Houdt wel rekening met het afgelegen karakter, voor je comfort ga je daar eten en dan komt je het stereotiep van na het eten eerst even naar MacDonalds op. En een Zeetongetje wat je kan wegblazen voor 32+ euro is een beetje over de top. Dus een echt goedkoop weekendje wordt het niet als je daar eet. Neem maar gewoon die Ierse steak van 22 die was nog enigszins redelijk, mijn toernedootje van 28 paste net op mijn vork.

In de zomer zal je meer plezier van de tuin hebben, nu was het herfst dus wordt het wat troosteloos maar dat is de aard van het seizoen. Het ontbijt was gewoon in orde maar ik heb het wel eens beter meegemaakt, maar dan meestal niet in Belgie.

Gereisd met vrienden in december 2013

prima plek

motocup,
    12-9-2013

Onlangs heb ik met mijn dochter hier 2 dagen overnacht.

En we hadden een compleet ingerichte en schone kamer,achterin het wat onoverzichtelijke maar zeker redelijke complex.

Wij moesten via een liftje en wat trappetjes hier onze weg vinden,en dat is voor als je slecht ter been bent een min.

De plussen vonden wij het goede en uitgebreide ontbijt,de nette badkamer,en de receptionist die ons vriendelijk in het engels te woord stond.

Een prima plek,en er zijn blijkbaar nogal wat welness activiteiten.

Wij hadden het kleine binnenzwembad voor ons alleen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

rustgevend,charmant

de wit rudi,
    13-6-2011

reeds bij aankomst voelde je je al op je gemak.rustige sfeer en in de volle natuur.

eten was heel lekker en de kamer was ok.de bar was heel rustgevend en relax(zetels)

door de keuze van onze kamer hadden wij het heel gemakkelijk om deze te bereiken,je hoefde maar de lift te nemen en je was er.

het ontbijt was heel lekker en gevarieerd.De bediening in het restaurant was vriendelijk en professioneel.

Kortom een reden om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2011
Limelette scoort een 6 uit 10, op basis van 4 reviews