Hotel Martin's Manoir

5 reviews over Hotel Martin's Manoir in het Nederlands

Upgrade gekregen

Greet
3-3-2013

Wij hadden geboekt voor 1 nachtje in Martin s manoir. Bij aankomst inderdaad niemand aanwezig, wat niet sympathiek overkwam. Via intercom aan het hotel werd gezegd dat we moesten inchecken bij het wat verder gelegen 5 sterren hotel 'chateau du lac'

Daar kregen we te horen dat we een upgrade kregen en in het hotel een kamer kregen. Zodoende kunnen we eindelijk Martins manoir niet beoordelen, want we verbleven dus in de chateau!

Het was wel mooi meegenomen dat we het heel lekkere ontbijt in dit hotel konden nuttigen. Dit was werkelijk heel goed en verzorgd.

Verder is er een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen maar wel voor niet langer dan 1 of twee dagen want buiten de Lac is er helemaal niets te zien in Genval.

Sfeervol hotel in prachtige omgeving

carmenos
31-8-2010

Prachtig gelegen landhuis in chique buurt met uitzicht op een meertje. Mooie, grote kamers, schoon ook. Ontbijtbuffet was ook prima. In 25 minuten ben je in het centrum van Brussel, maar ook plaatsen zoals Leuven en Waterloo liggen in de buurt.

Enige aandachtspuntje: toen we aankwamen was er geen receptionist, personeel hebben we sowieso bijna niet gezien. Je staat via de intercom in verbinding met het naastgelegen 5* hotel. We vonden dat op zich geen probleem, maar je verwacht het niet. Hierdoor heb je af en toe het idee dat het, ook gezien de wat afgelegen ligging, helemaal alleen in het hotel verblijft...

Leuk voor een keer

Margie
23-5-2010

We hebben in kamer 11 geslapen. Nou dat is totaal anders dan wat op de foto`s te zien is! Het was meer een zolderkamer! En dan hangt er nog een prijslijst in de kamer met daarop de kamerprijs van 240 euro! We hadden via vakantieveiling.nl deze overnachting gekocht, misschien dat we daarom een `afwijkende` kamer hadden. En het ontbijt was lekker maar niet wat je een 3 sterren verwacht!

De omgeving is mooi en een aanrader is zeker het Italiaanse restaurant La Laguna!!

Mooie en rustige ligging

Debbie en Roland
18-4-2010

Een hele mooie locatie en rustige ligging met uitzicht op het meer. Hele vriendelijke receptioniste genaamd Marcellina. Niets was haar te veel. De plaatsen Leuven en Waterloo zijn de moeite waard. In Waterloo moet je even langs de pita broodjes zaak genaamd Woo. Zalig! Wij komen hier zeker terug.

2006

Heerlijk weekend gehad

Sabine
17-2-2006

Heerlijk weekend gehad. Heel klein en knus hotel gelegen aan het meer van Genval. Mooie omgeving, met de auto makkelijk naar Brussel. Helaas was er in het weekend dat wij er waren een bruiloft aan de gang, waardoor we in het gehorige hotel weinig slaap hebben kunnen vatten. Het hotelpersoneel heeft zich hiervoor uitgebreid verontschuldigd, tot aan champagne toe!

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martin's Manoir in Genval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martin's Manoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.