Camping De Klokkeberg

Tonen op kaart

21 reviews over Camping De Klokkeberg

• 8Kevin09-12-2019

leuke sfeer

Ondertussen al 4 jaar onze kampeerplek met Werchter. We zijn altijd met een grote groep, kunnen bij elkaar staan en altijd goede sfeer. Sanitair wordt meermaals gekuist elke dag. Rustiger als op camping the hive. We kijken al uit naar RW 2020 :)))

• 10Eetgelegenheden

• 2Jan13-07-2019

Drama !

We waren hier voor de eerste maal met Rock Werchter op aanraden van vrienden. Wat een afknapper. Slecht en vuil sanitair dat amper onderhouden word. We werden op een grasveldje gezet waar het stonk naar verbrande olie en overal slingert er afval rond. Zelfs ratten zagen we er rondlopen ! Ligging is zeker niet top, veel te ver van het festivalterrein en bovendien moet je ook nog heel wat betalen om met het shuttlebusje mee te kunnen, terwijl er bussen rijden vanop de parking wat verder die gratis zijn. Vrienden zaten op een mobilhome camping heel wat dichterbij en daar was het naar verluid top. Vreemd ook is dat er bijna over niets anders gesproken werd dan over de buren van de camping te pesten en de manieren waarop. Rare manier van handelen op een camping.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Filip01-07-2019

Super

Wij waren met een vriendengroep aanwezig tijdens Rock Werchter. Het was gezellig druk op de camping, maar alles was voor ons perfect in orde.

De uitbater doet z'n uiterste best om alles in goede banen te leiden, en dat is niet makkelijk tijdens een festival ;)

• 8Eetgelegenheden

• 2018
    3Arrie18-07-2018

Nooit meer,

Een nacht hier gestaan ivm Rock Werchter. Onze verwachtingen waren niet hoog, maar zo'n drama hadden we nou ook weer niet verwacht. Dat dat nog mag in deze tijd, als daar wat gebeurt, is het leed niet te overzien. Een grote bende, smerig sanitair, personeel waar geen fatsoenlijk woord uitkomt en beveiliging die geen woord nederlands spreken.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Patrick schijvens08-05-2018

Leuke camping alles goed onderhouden leuke en mooie plaats gehad met onze mobilhome Zijn vriendelijk ontvangen en twee dagen goed gevist voor ons zeker voor herhaling vatbaar Fam schijvens

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Ronny & Nadine29-04-2018

goede camping

Wij hebben hier met onze kleinkinderen verbleven in een luxe chalet aangezien onze dochter hier in de buurt moest komen werken. Het was een leuke, aangename en rustige vakantie. Wij komen zeker nog eens terug met de familie. Mooie fiets en wandelroute langs de Demer.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Jean Luc28-04-2018

Super tijd

Sinds vorig jaar een stacaravan hier gekocht en super tevreden mee. Wij wonen op een appartement zonder tuin en vinden het geweldig om elk weekend en in de vakanties weer hiernaartoe te komen. Eigenaars zijn vriendelijk en camping wordt goed onderhouden. In de zomer zijn er ook leuke activiteiten te doen. Er is ook een cafetaria aanwezig waar we elk weekend gezellig met vrienden en familie iets gaan drinken.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 1wout02-03-2018

nooit meer

geen vriendelijke uitbater , in het cafe betalen de festivalgangers meer voor hun drank dan de vaste klanten, veel lawaai van vliegtuigen ,sanitair vuil en vies. ze zijn maar juist vriendelijk tot ze je staangeld vast hebben . gore vijver en veel muggen.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

8Bartenco09-07-2016

Leuke camping om het festival te bezoek maar...

Wij hadden deze camping gekozen om naar het festival te trekken in Werchter. Met een caravan kan je namelijk nergens anders terecht, mr. Schuurmans van Live Nation! Nu hebben wij een vrij grote combinatie, een verlengde VW T5 met een caravan van 7.5 meter. Het is onmogelijk om zonder schade binnen te geraken op de camping. Een burenruzie ligt aan de oorzaak. De ingang is super smal en afgeboord met houten palen. Verder is de camping ruim, de douches en sanitair hebben we niet gebruikt. (eigen faciliteiten gebruikt) De uitbaters zijn aardig ondanks de drukte van het festival. Te voet naar het festival is te doen, maar met de fiets toch praktischer. Voor ons goed meegevallen, maar niet meer met onze combinatie.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 3King Kong26-06-2016

Wat een ellende !

Gister aangekomen om een goed plaatsje te hebben voor het festival. Begon al goed, met onze auto en caravan konden we de smalle toegangsweg niet op. Een vriendelijke man wees ons erop dat er aan de achterzijde nog een andere toegang was, die enkel opengezet word als je erom vraagt. Werden we daar eerst door de campinguitbater bijna verrot gescholden omdat we dat durfden. Uiteindelijk toch op ons plekje aangekomen, om dan te zien dat zeker dertig anderen ons voor waren geweest. Dus weg, beste plekjes. Nou zitten we met onze caravan nog op een stukje groen gras, maar je voelt zo dat de grond eronder drassig is. Zie het niet goed meer komen, binnen enkele dagen word heel deze camping één grote modderpoel. Sanitair is heel erg matig en zelfs vies en vuil, en van slapen is ook totaal geen sprake. Nooit zoveel vliegtuigen gehoord s'nachts ! Vriendelijk zijn ze hier totaal niet, als je durft te klagen krijg je te horen dat je dan maar ergens anders heen moet.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2016

0 tips over Camping De Klokkeberg

2 vragen over Camping De Klokkeberg

• Jacques Schepers, 23-05-2018

vervoer van en naar festivalterrein

is het ook mogelijk om een taxi te huren of is er "speciaal" vervoer geregeld vanaf de camping naar het terrein.

• Anja Roerade, 12-02-2017

Rock Werchter

Hebben jullie ook caravans te huur voor drie personen?

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig