Géén boekingskosten

Meer camping info

23 Reviews over De Klokkeberg

• 10Xavier06-10-2020

Top camping

Zeer netjes en mooie structuur. Iedereen is vriendelijk en een gezellige cafetaria. Wij komen zeker nog terug

• 9Monique19-06-2020

Mooie camping in een groene omgeving

Wij hebben hier een weekendje verbleven in een luxe chalet voor 4 personen. Er zijn tal van mooie wandel en fietsroutes. Vriendelijk personeel en alles netjes onderhouden. Wij komen nog een keer terug met de kleinkinderen

• 8Kevin09-12-2019

leuke sfeer

Ondertussen al 4 jaar onze kampeerplek met Werchter. We zijn altijd met een grote groep, kunnen bij elkaar staan en altijd goede sfeer. Sanitair wordt meermaals gekuist elke dag. Rustiger als op camping the hive. We kijken al uit naar RW 2020 :)))

• 10Eetgelegenheden
  • 2Jan13-07-2019

Drama !

We waren hier voor de eerste maal met Rock Werchter op aanraden van vrienden. Wat een afknapper. Slecht en vuil sanitair dat amper onderhouden word. We werden op een grasveldje gezet waar het stonk naar verbrande olie en overal slingert er afval rond. Zelfs ratten zagen we er rondlopen ! Ligging is zeker niet top, veel te ver van het festivalterrein en bovendien moet je ook nog heel wat betalen om met het shuttlebusje mee te kunnen, terwijl er bussen rijden vanop de parking wat verder die gratis zijn. Vrienden zaten op een mobilhome camping heel wat dichterbij en daar was het naar verluid top. Vreemd ook is dat er bijna over niets anders gesproken werd dan over de buren van de camping te pesten en de manieren waarop. Rare manier van handelen op een camping.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Filip01-07-2019

Super

Wij waren met een vriendengroep aanwezig tijdens Rock Werchter. Het was gezellig druk op de camping, maar alles was voor ons perfect in orde.

De uitbater doet z'n uiterste best om alles in goede banen te leiden, en dat is niet makkelijk tijdens een festival ;)

• 8Eetgelegenheden
  • 3Arrie18-07-2018

Nooit meer,

Een nacht hier gestaan ivm Rock Werchter. Onze verwachtingen waren niet hoog, maar zo'n drama hadden we nou ook weer niet verwacht. Dat dat nog mag in deze tijd, als daar wat gebeurt, is het leed niet te overzien. Een grote bende, smerig sanitair, personeel waar geen fatsoenlijk woord uitkomt en beveiliging die geen woord nederlands spreken.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9Patrick schijvens08-05-2018

Leuke camping alles goed onderhouden leuke en mooie plaats gehad met onze mobilhome Zijn vriendelijk ontvangen en twee dagen goed gevist voor ons zeker voor herhaling vatbaar Fam schijvens

• 9Ronny & Nadine29-04-2018

goede camping

Wij hebben hier met onze kleinkinderen verbleven in een luxe chalet aangezien onze dochter hier in de buurt moest komen werken. Het was een leuke, aangename en rustige vakantie. Wij komen zeker nog eens terug met de familie. Mooie fiets en wandelroute langs de Demer.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Jean Luc28-04-2018

Super tijd

Sinds vorig jaar een stacaravan hier gekocht en super tevreden mee. Wij wonen op een appartement zonder tuin en vinden het geweldig om elk weekend en in de vakanties weer hiernaartoe te komen. Eigenaars zijn vriendelijk en camping wordt goed onderhouden. In de zomer zijn er ook leuke activiteiten te doen. Er is ook een cafetaria aanwezig waar we elk weekend gezellig met vrienden en familie iets gaan drinken.

• 1wout02-03-2018

nooit meer

geen vriendelijke uitbater , in het cafe betalen de festivalgangers meer voor hun drank dan de vaste klanten, veel lawaai van vliegtuigen ,sanitair vuil en vies. ze zijn maar juist vriendelijk tot ze je staangeld vast hebben . gore vijver en veel muggen.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair