Bed and Breakfast Bekersveld

Meer bedandbreakfast info

7 reviews over Bed and Breakfast Bekersveld

• 9Jelle Habets15-02-2016

Zeer goed

Mooie B&B, vlakbij Brussel en toch en rustige en groene omgeving. Warm onthaal, nette kamers en een verzorgd ontbijt. Perfecte tussenstop voor fietsers die de groene rand rond Brussel willen verkennen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Nico16-08-2015

Zeer aangename B&B!

Een zeer warm onthaal in een rustige omgeving met vergezicht op de prachtige natuur heeft ons doen onthaasten. Hier kan je genieten van een ongestoorde nachtrust, gevolgd door een heerlijk ontbijt. De ontbijtkamer is ook een gezellige plaats waar je nog wat kan vertoeven op andere momenten van de dag.

Ook voor ons dochtertje was niks teveel: kinderbedje en mogelijkheid voor papje opwarmen was geen probleem.

Een dikke pluim voor de hartelijke ontvangst! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Joos17-05-2015

Goed vertoeven in fijne omgeving

In tegenstelling tot de andere beoordelingen zijn wij zeer te vrede van ons verblijf bij B&B Bekersveld te Vlezenbeek. We werden goed ontvangen en de service was perfect. Heerlijk ontbijt en mooie kamers. De ligging is uiteraard een groot pluspunt. Op een boogscheut van het kasteel van Gaasbeek en pal op de mooie weggetje van het Pajottenland.

Gereisd met partner in mei 2015

• 2A.Vandenbooren23-07-2013

Deze nooit meer

B+B Vlezenbeek bezoeken we nooit meer.Staat vermeld in boekje Vrienden op de Fiets,maar willen doorgaan als officiele B+B Nog nooit zo onvriendelijk ontvangen,en inderdaad een super terras en tuin waar je niet in mag Wij moesten € 30 betalen en hoorden aan het ontbijt van andere gasten, ook vrienden op de fiets leden, dat zij "maar "€23 hadden hoeven betalen.Zelfs aan het ontbijt geen goede morgen. Er was wel een super bekwame en zeer vriendelijke schoondochter die heel gastvrij was. Wij zullen niemand deze B+B aanraden

B&B Bekersveld, Zaakvoerder, 24-11-2013

B&B Bekersveld is een commerciële B&B en kan daarom onmogelijk deelnemen aan de acties van Vrienden op de Fiets, die enkel zijn voorbehouden voor niet-commerciële gastenkamers. Niettemin hebben wij u bij wijze van geste, gelet op het feit dat u toen dringend een kamer zocht, een kamer ter beschikking gesteld aan zeer voordelige voorwaarden. Wij betreuren indien uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Voor Vrienden die geboekt hadden voordat B&B Bekersveld werd vernieuwd tot een commerciële B&B werden uiteraard wel nog de oude prijzen aangerekend. Onze gasten zijn vrij om te genieten van de tuin, mits respect van de privacy van de bewoners. Naar volgende zomer toe zal de tuin hiertoe worden heraangelegd.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 4Lil14-08-2011

Teleurstellend

Deze mensen lijken dit niet te doen uit gastvrijheid, maar om snel geld te verdienen zonder veel moeite. Op de website stond vermeld kamer met eigen badkamer. Daarvoor wilden we wel 70 euro betalen, maar dit bleek een gedeelde badkamer te zijn voor alle gasten. Het leek ook eeuwen geleden dat er nog gepoetst was, overal spinnenwebben, een "zeepje" in het toilet dat ik nooit zou aanraken, geen handdoekje... Toilet ligt op de gang, dus 's nachts wakker van de buren. Rond 23.00 uur wakker v. veel lawaai, misschien van hun kinderen. Het ontbijt viel nog mee, hoewel je geen grote honger moet hebben. Voor 2 man 3 kleine stukjes stokbrood of 3 boterhammen. Waarschijnlijk kun je dan wel bijvragen, maar als je daarvoor op de privévertrekken moet aankloppen... Ook jammer dat je moet zeggen op voorhand wanneer je komt ontbijten. Op de website staat een mooie tuin vermeld, maar daar mochten we niet in want "ze hadden toch ook een privéleven en er kwamen vrienden langs". Niet echt gastvrij dus

B&B Bekersveld, Zaakvoerder, 24-11-2013

B&B Bekersveld startte in juni 2013 op onder leiding van een nieuwe zaakvoeder. Sindsdien zijn we erkend en vergund door Toerisme Vlaanderen en geclassificeerd als een 3-sterren Bed and Breakfast. Onze kamers zijn uitgerust met privé sanitair, flatscreen en gratis WiFi. Meer informatie over onze nieuwe B&B kan u vinden op onze website.

Gereisd met partner in januari 2011

Bed and Breakfast Bekersveld info