Géén boekingskosten
BelgiëVlaams BrabantVilvoordeHotels VilvoordeHotel Campanile Brussel-Vilvoorde

Hotel Campanile Brussel-Vilvoorde

BelgiëVlaams BrabantVilvoorde

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Campanile Brussel-Vilvoorde voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 16 reviews

6.9VoldoendeScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

16 Reviews over Campanile Brussel-Vilvoorde

• 6Pascale02-09-2018

Teleurgesteld over hygiëne

Heel teleurgesteld over ons verblijf. Op de plint lag een aangedroogde viezigheid. Braaksel? Het gordijn was met plekken en onder het bed lag een sok van een vorige gast. Positief is de ligging nabij het centrum van Vilvoorde.

• 7lianne17-10-2016

Een goede uitvalbasis voor Brussel en omgeving

Het hotel zelf is niks bijzonders, maar met erg vriendelijke medewerkers. Redelijk kleine kamer en een beetje gehorig, de badkamer was niet geheel schoon. Koffie en thee voorzieningen op de kamer. Het ontbijt is goed en voldoende gevarieerd. Locatie van het hotel is vlakbij het station van Vilvoorde en in 15 minuten sta je midden in Brussel. Een goede uitvalbasis voor Brussel en omgeving.

• 4H. de jong20-09-2016

slecht hotel

Campanile Vilvoorde is een slecht georganiseerd hotel. Twee persoonskamer met maar 1 handdoek. Het bad is een kinderbadformaat. Het toilet is zo dicht tegen de muur geplaatst dat je er nauwelijks op kan zitten. Het bed was goed. Minder belangrijk maar wat op viel is dat erop de tv 31 zender zijnj waaronder arabische. Maar niet van het buurland Nederland. Dus voor alleen slapen en verder niet zeuren is het goed. Maar voor 101 euro moet er wel iets beter te huur zijn.

• 10Sara 27-07-2015

Heerlijke bedden maar slechte locatie

Heerlijke bedden maar slechte locatie

• 5Inge17-03-2015

Saai hotel, slechte service

De ligging is goed, binnen een kwartier ben je in Brussel. De kamers zijn erg standaard. Zonder roomservice. Douche was prima, jammer van die vieze douche gordijntjes.

De services was dramatisch. Bij de receptie word geen informatie gegeven. (Zoals hoe je de parkeerplaats afkomt, hoe laat je moet uitchecken, waar de kamer zich bevind) misschien is dit 1 personeelslid die zo onaardig doet. Maar er kon geen lachje vanaf.

• 8celine 01-01-2015

Prima uitvalsbasis voor Brussel

Wij (2 volwassen, 1 kind van 15) waren hier 2 nachten in de kerstvakantie. We hadden een 3 pers. kamer geboekt via 'touroperator', die niet meer beschikbaar bleek te zijn bij aankomst. Het werd meteen prima opgelost door de aardige receptioniste: we kregen 2 2-pers. kamers, waarvan we er 1 niet hoefden te betalen. Heel netjes! De kamers zijn klein, maar praktisch ingericht. Alles is er, incl. koffie en thee zet mogelijkheid. Klein minpuntje is het ontbijt: je kunt tot 9.30u ontbijten, maar vanaf 9 uur werd er niet meer aangevuld. Het hotel ligt 200m van het station, waar er om het kwartier een trein naar Brussel vertrekt. In 15 min stap je uit vlakbij de Grote Markt. Een 10 ritten kaart voor de trein kost 20,-. We hebben in Vilvoorde gegeten bij 'Sallamangee', een bistro 600m van het hotel vandaan. Bij beoordelingssite stond het terecht aanbevolen: ong. 15,- voor een royaal, uitstekend hoofdgerecht, (wel even reserveren).

• 8Erik01-10-2014

Prima hotel

Kwam in de ochtend al aan om de auto te parkeren en per trein verder te reizen naar Brussel Centraal, en kon tot mijn verbazing al om elf uur van mijn kamer gebruikmaken. Kamer niet groot, maar netjes en schoon. Fijn dat je koffie en thee kan maken op de kamer. Ontbijt prima en personeel is netjes en vriendelijk. Gratis parkeren en het hotel ligt naast het treinstation van Vilvoorde.

• 7Elly 24-09-2014

Net hotel

We verbleven 1 nachtje in dit hotel voor een bezoek aan Brussel.

Bij binnenkomst was het niet,"goede middag,"maar wat is uw naam. dat vonden we beetje vreemde manier van je klanten welkom heten. We gaven aan dat we zo nog even een koffie zouden komen drinken, "nou dat kun je ook op je kamer doen,"kregen we als antwoord. Een beetje klantvriendelijkheid kan geen kwaad.

De kamers zijn basic maar netjes met prima bedden en daar gaat het tenslotte om. Een nette kleine badkamer met ligbad.

Ontbijt: ruim voldoende keuze,en werd telkens aangevuld. Het station ligt bijna om de hoek. 10 wandelminuten van het kleine centrum.

Na een half uurtje naar beneden gegaan om koffie te drinken, toen werden we wel vriendelijk geholpen. Prima voor een nachtje weg.

• 7Claudia06-09-2014

Schone kamers mooie ligging bij station

Schoon en keurig hotel, goede bedden heerlijk ontbijt. We kwamen hier om naar Brussel te gaan, hier zijn we 1 dag geweest ontzettend druk en chaotisch niet voor ons plattelands mensen weggelegd. Ook het centrum is niet gezellig, de terrassen liggen niet handig en het is niet gezellig. Dag 2 zijn we uitgeweken naar Leuven een mooie stad om 20 minuten rijden van het hotel, net zo ver als Brussel. Wat een prachtig plaatsje, romantisch en veel gezellige terrassen en leuke winkels. Hier is vanalles te doen!! Zeker een aanrader!

• 7Jani15-08-2014

Prima, eenvoudig en oke

Kleine maar nette kamer. Te laat bij het ontbijt mochten we zonder problemen nog eten. Voldoende keus bij het ontbijt. Comfortabele bedden. Goede uitvalsbasis voor Brussel. Omgeving is weinig aan, maar daar kom je niet voor als je naar brussel gaat. Niet super goed gepoetst maar wel netjes. Personeel is vriendelijk als je iets vraagt maar mag wel meer communiceren. Inchecken gebeurde zwijgend zonder vriendelijkheid, dat zou een warmer welkom zijn.

Hotel Campanile Brussel-Vilvoorde info

Het complex