Hotel Ibis Brussels Expo-Atomium

Hotel Ibis Brussels Expo-Atomium

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Brussels Expo-Atomium voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Brussels Expo-Atomium in het Nederlands

• Onvoldoende: 1 - 5

Niet boeken warm en vies

Steph van den beld
2-11-2017

Slecht hotel. Vieze kamer en tevens slechte goedkope bedden. Het ontbijt was karig. Daarnaast veel te warm op de kamer want de airco deed het niet goed. Ook de service van het personeel was onvriendelijk. Voor 130 euro verwacht je wat beters.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Brussels Expo-Atomium in Strombeek-Bever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Brussels Expo-Atomium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Brussels Expo-Atomium scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.