Camping Druivenland

Tonen op kaart

21 reviews over Camping Druivenland

• 8Eva Roelant07-07-2019

Aangename weekendcamping

Camping druivenland was afgelopen weekend onze uitvalsbasis voor de start van de tour de France te volgen. Er was iets misgelopen met de reservering maar de vriendelijke eigenaren zochten een mooi plekje voor ons uit zodat we toch konden blijven. Zeer mooi uitzicht op de camping, gezellige sfeer. Voorzieningen zijn wat minimalistisch (geen winkeltje of bistro) maar dat stoorde ons zeker niet. Er was naar ons gevoel wat weinig sanitair, maar waarschijnlijk was de camping door de tour de France veel drukker bevolkt dan normaal. We hebben enorm genoten dit weekend!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    2Edwin S01-07-2018

Nooit

Zeer gedateerde camping met zeer matig sanitair en slechte afwasmogeliklheden. Prijs-kwaliteit is ver te zoeken. Absoluut geen aanrader!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

7Trees Janssen12-10-2016

Mooie camping

Wij bezochten deze camping eind augustus. We zochten een goede camping in de buurt van Leuven en dat is eindelijk gelukt. Hier gaan we zeker nog terugkomen. De sanitair ruimte is sober maar brandschoon! We stonden op het grote veld met uitzicht op heuvellandschap. Ontvangst en vertrek waren vriendelijk. In Overijse zijn genoeg gelegenheden om wat te eten, op loopafstand. En Leuven is in de buurt en dat is een prachtige stad!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Vanzieleghem Ronny11-09-2016

fantastisch verblijf

Vriendelijk onthaal ,mooi trekkers veld plaatsen zelf uit te kiezen Sanitair was proper en goed onderhouden ,maar geeft toch een opfrissing nodig vernieuwen plafond !!! Algemene indruk van de camping zou ik goed noemen maar niet uitmuntend,veel voor verbetering vatbaar , er wordt aan gewerkt nieuwe uitbaters !!! Wifi werkt voortreffelijk op de campingplaats zelf maar is niet gratis ,hoeft ook niet maar beter de prijs vermelden op de website.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Wim Löbker22-07-2016

Goed verzorgende camping

Alle negatieve reacties staan op naam van de vorige eigenaar.Nu is het een zeer goede camping en de eigenaar is vriendelijk en hardwerkend. een aanrader om heen te gaan.In 4 maanden tijd heeft de nieuwe eigenaar Herman wonderen verricht op een verwaarloosde camping. Van verwaarlozing is niets meer te merken.In tegendeel. Wij hebben er gestaan met onze kinderen en kleinkinderen.Alles is tip top geregeld nu.Een aanrader voor wie Brussel,Leuven en de andere steden rond de camping wil bezoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Michel Van Brussel11-07-2016

Rustige camping in prachtige omgeving!

Is een camping voor mensen die rust zoeken, in een omgeving die veel opties bied qua bezienswaardigheden. Niet te ver maar ook niet te dicht tegen Brussel, op de taalgrens dus veel te zien zoals Waterloo, meer van Genval, Tervuren, Walibi. Alles is proper goed onderhouden door nieuwe uitbater. Snel internet beschikbaar over ganse site, proper sanitair, mindervalide douche en toilet.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Henk08-06-2016

Heerlijke ruime camping met nieuw beheer.

Vriendelijke nieuwe eigenaars. Er was heel veel mogelijk. Geen moeite teveel. Schoon sanitair. Het achterstallige wordt voortvarend aangepakt. Nieuwe receptie bij ingang. Goede uitval basis voor Brussel en Leuven. Kortom goed toeven.

• 9egbert30-05-2016

Uitstekende camping, ruime plaats met uitzicht

Vriendelijke ontvangst. WIFI. Gunstig gelegen bij Leuven, Brussel en Waterloo. Rustige camping met schoon sanitair.

• 10egbert30-05-2016

Fijne camping, zeer aanbevolen.

Uitstekende camping.ruim plaats,op groot veld met uitzicht. WIFI.prettige ontvangst. Gunstig gelegen bij Leuven, Brussel en Waterloo. Zeer aanbevolen.

• 9Staat v/h sanitair

• 3Lee Vergeylen25-05-2016

Duur voor 1 nacht camper!

Zeer duur voor enkele uren slaap met de camper op doorrit. Toegekomen en weer weggegaan zonder de camper te verlaten, 7 uren slaap. 31 euro. Dan sta je beter op een gewone parking. Wat we voortaan ook gaan doen!! Blij dat ik daar geen week gestaan heb!!

Camping Druivenland, zaakvoerder, 02-06-2016

De prijs van 31 € is het gevolg van het feit dat u op onze camping logeerde met 5 personen (hetzij € 6 per persoon), inclusief aansluiting elektriciteit en het ledigen/vullen van uw camper en inclusief de toeristenbelasting.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

0 tips over Camping Druivenland