Géén boekingskosten

Meer camping info

24 Reviews over Druivenland

• 9Theo en Gerda01-06-2022

Prima camping

Prima camping , heerlijk hier een week gestaan ,Mooi uitzicht , prima douches en aardige eigenaars. Mooie omgeving .

• 10Eva19-05-2022

Geweldig!!

Prachtige ligging, keurig sanitair, erg aardige en behulpzame eigenaar

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Alossery12-08-2020

een voor ons onbekend stukje België ontdekt

In juli naar camping Druivenland geweest om er de regio te verkennen. Camping ligt heel dichtbij fietsknooppunten, wel heuvelachtig maar voor de getrainde fietser of met e-bike goed te doen. Groene Gordel (Zoniënwoud), Leuven, Waterloo, ... Rustige camping, sanitairgebouw wat verouderd maar netjes en lekker warm water.

• 8Eva Roelant07-07-2019

Aangename weekendcamping

Camping druivenland was afgelopen weekend onze uitvalsbasis voor de start van de tour de France te volgen. Er was iets misgelopen met de reservering maar de vriendelijke eigenaren zochten een mooi plekje voor ons uit zodat we toch konden blijven. Zeer mooi uitzicht op de camping, gezellige sfeer. Voorzieningen zijn wat minimalistisch (geen winkeltje of bistro) maar dat stoorde ons zeker niet. Er was naar ons gevoel wat weinig sanitair, maar waarschijnlijk was de camping door de tour de France veel drukker bevolkt dan normaal. We hebben enorm genoten dit weekend!

• 2Edwin S01-07-2018

Nooit

Zeer gedateerde camping met zeer matig sanitair en slechte afwasmogeliklheden. Prijs-kwaliteit is ver te zoeken. Absoluut geen aanrader!

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Trees Janssen12-10-2016

Mooie camping

Wij bezochten deze camping eind augustus. We zochten een goede camping in de buurt van Leuven en dat is eindelijk gelukt. Hier gaan we zeker nog terugkomen. De sanitair ruimte is sober maar brandschoon! We stonden op het grote veld met uitzicht op heuvellandschap. Ontvangst en vertrek waren vriendelijk. In Overijse zijn genoeg gelegenheden om wat te eten, op loopafstand. En Leuven is in de buurt en dat is een prachtige stad!

• 7Vanzieleghem Ronny11-09-2016

fantastisch verblijf

Vriendelijk onthaal ,mooi trekkers veld plaatsen zelf uit te kiezen Sanitair was proper en goed onderhouden ,maar geeft toch een opfrissing nodig vernieuwen plafond !!! Algemene indruk van de camping zou ik goed noemen maar niet uitmuntend,veel voor verbetering vatbaar , er wordt aan gewerkt nieuwe uitbaters !!! Wifi werkt voortreffelijk op de campingplaats zelf maar is niet gratis ,hoeft ook niet maar beter de prijs vermelden op de website.

• 9Wim Löbker22-07-2016

Goed verzorgende camping

Alle negatieve reacties staan op naam van de vorige eigenaar.Nu is het een zeer goede camping en de eigenaar is vriendelijk en hardwerkend. een aanrader om heen te gaan.In 4 maanden tijd heeft de nieuwe eigenaar Herman wonderen verricht op een verwaarloosde camping. Van verwaarlozing is niets meer te merken.In tegendeel. Wij hebben er gestaan met onze kinderen en kleinkinderen.Alles is tip top geregeld nu.Een aanrader voor wie Brussel,Leuven en de andere steden rond de camping wil bezoeken.

• 8Michel Van Brussel11-07-2016

Rustige camping in prachtige omgeving!

Is een camping voor mensen die rust zoeken, in een omgeving die veel opties bied qua bezienswaardigheden. Niet te ver maar ook niet te dicht tegen Brussel, op de taalgrens dus veel te zien zoals Waterloo, meer van Genval, Tervuren, Walibi. Alles is proper goed onderhouden door nieuwe uitbater. Snel internet beschikbaar over ganse site, proper sanitair, mindervalide douche en toilet.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Henk08-06-2016

Heerlijke ruime camping met nieuw beheer.

Vriendelijke nieuwe eigenaars. Er was heel veel mogelijk. Geen moeite teveel. Schoon sanitair. Het achterstallige wordt voortvarend aangepakt. Nieuwe receptie bij ingang. Goede uitval basis voor Brussel en Leuven. Kortom goed toeven.

Camping Druivenland info

Camping-informatie