Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

7 Reviews over Leeuwerikenveld

• 9Irma30-04-2021

Geweldig

Super leuke kleinschalige camping met ruime plaatsen. En wat een lieve gastheer en gastvrouw! Je voelt je bijna familie. Je kunt broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Echt een aanrader!

• 9Lieven Muyldermans07-08-2020

Absoluut voor herhaling vatbaar

Ik stond een nacht op deze camping tijdens mijn fietstocht in coronatijden. Contact met de uitbater ging zeer vlot (via WhatsApp) en de uitbaters deden hun uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

De plaats met tent was goed ingericht en geheel volgens de 'coronaveiligheid', sanitair was proper en wifi goed verspreid over de camping.

Zeker de moeite waard om terug te gaan als ik nog eens in de buurt ben.

• 9Famillie Van Tendeloo23-04-2018

fantastische camping

Mooie rustige ligging , vriendelijke en gezellige uitbaters. Prima uitvalbasis voor mooie fietsroutes

• 9Hans Bronsveld03-05-2017

Leuke, gezellige mini camping !

We hebben eind april 2017 op de mini camping gestaan. Uiteindelijk zijn het 6 nachten geworden ! Heel leuk terrein met mooi aangelegde tuin. Hele aardige beheerders met een hele gezellige babbel ! Brood kan je bestellen en ook lekkere plaatselijke biertjes zijn verkrijgbaar. Prachtige fietsomgeving met knoopppunten direct aan de camping. Leuke plaatsjes op fietsafstand, zoals Zoutleeuw, Diest, Hoegaarden. Leuven is een echte aanrader ! Jos is druk bezig een extra douche te bouwen want dat is denk ik wel nidig als het wat drukker wordt. Aanrader !

• 10Rudy & Sylvie18-04-2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer goede camping met supervriendelijke uitbaters. Op paaszondag lag er bij het opstaan een zakje met paaseitje aan iedere caravan en camper. Sanitair in orde. Alles is er zeer goed onderhouden en de staanplaatsen en tuin is zeer verzorgt. De camping ligt op een boogscheut van de fruitakkers.Wij gaan er zeker nog terug.

• 10Carien26-07-2013

gastvrij, gezellig en schoon

Mijn zus en ik uit Nederland hebben 1 nacht op het trekkersveld gekampeerd op onze fietsvakantie in België en Luxemburg. We werden heel enthousiast ontvangen, hebben heerlijk van de vruchten uit de tuin mogen smullen en werden verwelkomd met een heerlijk streekbiertje. Ontzettend aardige, humoristische en gastvrije gastvrouw en -heer in een schitterende (tuin)omgeving en schone accomodatie. Een aanrader!!

• 10Bart en Regina Polman03-01-2011

Leeuwerikkenveld is super

De plek is fantastisch de mensen \zijn fantatstisch. Het eten wordt met veel bezieling gemaakt. Het Leeuwerikkenveld is uitmuntend. Wij komen er elk jaar weer om te onthaasten.

Bed & Breakfast Leeuwerikenveld info