Oplinter/Neerlinter/Tienen

Oplinter/Neerlinter/Tienen

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Oplinter/Neerlinter/Tienen voor je op een rij gezet:

Reviews over Oplinter/Neerlinter/Tienen

• 9rainbow23-03-2014

De suikerstad van België!

Tienen, voornamelijk bekend als 'de suikerstad' ligt in het prachtige Hageland op de grens van Vlaams-Brabant met Limburg en Wallonië. Tienen wordt omringd door 8 deelgemeenten; Oorbeek, Goetsenhoven, Hakendover, Sint-Margriete-Houtem, Vissenaken, Kumtich, Oplinter en Bost. Grimde en Overlaar worden hoewel ze niet officieel de titel van deelgemeente dragen horen eigenlijk ook nog bij deze lijst. Tienen is een rustige stad (hoewel er bij ons bezoek net een kermis aan de gang was), en de omgeving loont zich er goed tot het maken van fietstochten. Hoogtepunten waren ons bezoek aan het Suikermuseum, een must do, en het bezoek aan de voormalige Paterskerk net buiten het centrum.

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 7Albert16-02-2014

Leuke omgeving

De stad tienen is klein maar de omgeving is mooi

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving