Géén boekingskosten

Hotel Thermae Boetfort

BelgiëVlaams BrabantMelsbroek

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Thermae Boetfort voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 41 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 41 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

41 Reviews over Thermae Boetfort

• 7Jeannette30-08-2018

Voor herhaling vatbaar, maar dan een ander kamernu

De Thermae was echt heerlijk. Restaurant is ook prima, correct personeel overal. Maar wij hadden kamer 19, aan de overkant van de parkeerplaats. Daar was de stank niet te harden. De kamer is verder mooi afgewerkt, in de stijl van het kasteel, maar de stank( rioollucht) was niet te doen. Wij denken dat het aan de afvoer ligt, die is er nl niet

• 4vincent26-07-2018

Si vous n'êtes pas naturiste, n'y allez pas !

1) Sous 27° dés 9h du matin, il n'était pas possible d'accéder à la terrasse pour pouvoir déjeuner, c'est très regrettable surtout quand on invoque un nettoyage alors que personne n'était occupé à nettoyer, je m'interroge encore plus quand je lis réservé aux naturistes, dés le petit déjeuner cela me parait limite. 2) si vous pensez séjourner dans un château, oubliez la chambre classique ! c'est dans une maison de l'autre côté du parking avec vue sur un tailleur de pierre, pas des plus charmants. 3)Acoustique des chambres à revoir car entendre un couple en plein ébat sexuel dés le hall d'entrée ça laisse perplexe et l'entrée dans la chambre n'y a pas changé grand chose malheureusement. 4) si vous n'êtes pas naturiste, je vous déconseille fortement ce therme. vous pensez profitez d'un domaine étendu et aéré avec grande piscine mais dés l'arrivée c'est la douche froide. Dans la partie maillot, vous êtes agglutiné dans un espace clos et restreint avec une pataugeoire en guise de piscine !!
    Je précise ne pas être un éternel insatisfait mais pour avoir fait beaucoup de thermes en Belgique, en Allemagne et et aux pays-bas, je puis vous assurer que c'est ma plus mauvaise expérience et je préfère en informer quiconque qui comme nous avons peu de temps pour soi et s'accordant une journée avec sa partenaire se retrouve finalement très déçu de sa journée. Si vous êtes naturiste par contre là je pense que l'expérience sera parfaite !

• 10Kris03-11-2017

Gewoon fantastisch!

Al meerdere keren naar de sauna geweest, nu met overnachting. Enorm genoten. Het enige wat minder is dan vroeger, de jacuzzi in het zwembad. Die was vroeger meer dan super, nu eerder gewoon....omdat er problemen waren daar? Zeer mooie, ruime aangename kamer, enkel het dekbed wat klein, geen probleem als je met partner komt, iets minder onder vrienden. Maar al bij al, het voelde gewoon als luxe! Een iets mindere beoordeling wat kamer en zwembad betreft door het dekbed en jacuzzi die nu minder spectaculair is dan vroeger. sorry. Voor het overige, niets dan positieve reactie, zowel wat sauna faciliteiten, kamer, eten, ontvangst, personeel betreft!

• 6mimi31-08-2017

Frustrerend

Prachtig park met ligzetels onder oude bomen en met talrijke sauna's, enkel moet je daarvoor uit de kleren. Het domein is werkelijk heel uitnodigend, met super terras, ruim openlucht zwembad en dat alles rond het kasteel Boetfort. Restaurant lekker, eigen kasteelbier voortreffelijk en eigenlijk is alles ok, behalve dat dit allemaal voor naakte gasten is en er voor de bikinidragers niet veel voorzien is, een terrasje met uitzicht op muur, klein zwembadje buiten en bij mooi weer zit iedereen daar op mekaar gepakt.Jammer

• 8Ingrid05-08-2017

Ontspanning en rust in sprookjesachtige omgeving

Er is zowel een naakte wellness als een geklede. Iedereen is er dus welkom. Je kan er lekker eten en genieten van de rust.

• 6sandra16-09-2016

het badpak deel is veel te klein

• de massages

• het gigantische verschil tussen het naaktdeel ( zeer veel ruimte) , met ligstoelen tot 100 meter uit elkaar ( te zien vanuit het restaurant) en het badpak deel waar je opgepropt naast elkaar ligt en er geen tuin is

• 10dewandeleer paul27-07-2016

wij hebben alleen gebruik gemaakt van de thermaes

het is hier gewoon super naaktgedeelte is veel groter en nog mooier de opgietsessie van kevin was de beste tot nu toe heel goed gedaan en dikke duim voor de kevin lekkere geurtjes en de manier waarop hij met zijn doeken zwaait is echt super de rest van het personeel is ook heel vriendelijk en de bediening super soms is het een beetje moeilijk in het restaurant en de bar dat het personeel niet altijd ons nederlands verstaat maar ze zijn zo sympathiek dat je het hun snel vergeeft ook bij de massages is dat jammer dat ze je niet altijd goed begrijpen maar het ontbreekt ze zekers niet aan vriendelijkheid en doet niks aan hun werk af alhoewel het soms wel eens mis gaat met een menutje dat je vraagt en toch niet dat is maar geeft bij ons niet wij zijn geen moeilijke mensen als het maar lekker is en dat is het zekers het eten en de cocktails zijn super lekker en ook de prijs zit lekker hebben vandaag terug genoten dikke duim en dikke merci voor een ontspannen dagje

• 6Koen27-07-2016

Beter verwacht

Charme van omgebouwd kasteel in thermen. Te weinig koude douches of baden bij warme sauna's. Gsm gebruik werd stilzwijgend getolereerd, een schande. Pas nadat ik klaagde werd er een opmerking gemaakt, meer niet. Opstelling zwembad ligstoelen mocht iets discreter. Lekker eten en gezond. Kleedkamers te steriel en te veel licht. Verschillende vergissingen tussen geklede gasten die in naaktgedeelte kwamen. Receptie lauw onthaal. Geklede medewerkers enkel mannen kijken indiscreet naar vrouwelijk naakt.

• 5Malfliet Anneken03-04-2016

Een teleurstelling

Mooie superior kamer en thermen ok. Restaurant was een ramp!

• 4rita en johnny19-10-2014

zullen wel nog eens goed moeten nadenken

hadden op hun aanraden kamer geboekt in het domein zelf reeds 3 maanden op voorhand. heb met hun contact opgenomen 14 dagen voor aankomst om te polsen of alles okee was , geen enkel probleem tot wij daar toe kwamen, geen kamer in het domein maar wel aan de andere kant van de straat en denkelijk de kleinste kamer die ze hadden, was echt een flop, gezichtsverzorging was vergeten, voor 2 personen fleeting was vergeten, sorry maar dit kan echt niet voor mij en als je dan de prijs nagaat wel voor die prijs zijn er wel veer betere welnessen, ontbijt zeer matig alles bijeen geperst en zeer weinig hulp van de ober . In onze ogen is dit een sauna waar je gewoon een bed krijgt om te slapen en daar is alles mee gezegd, het idee om een beetje verwend te worden valt hiermee helemaal in deugen, dan mogen ze u nog een gratis gezichtsbehandeling schenken, voor al de fouten die gemaakt zijn .Ik had echter een serieuze domper op mijn weekend.

Hotel Thermae Boetfort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens