Sorteren

Reviews over Meise

Ideaal als je in Brussel moet zijn

Ingrid Waghemans
    9-11-2016

Ik ging n.a.v. een business trip en werd warm welkom geheten, kreeg een route uitgestippeld om de file te vermijden, 2x super lekker en uitgebreid ontbijt (Thierry is kok!), de matras lag heerlijk, supersnelle wifi, het is mooi ingericht en je voelt je er thuis,..

het was eigenlijk too much voor die prijs, maar je hoort me niet klagen!

Prima B&B met uitgebreid ontbijt

Vanessa
    9-10-2016

Prima B&B. Zeer vriendelijke ontvangst met veel uitleg. Nette kamers, uitgebreid ontbijt met veel keuze. Uiterst vriendelijke eigenaar. Zeker aan te raden.

10 km vanaf EXPO

Martines
    27-7-2015

Deze accommodatie beschikt over een buitenbad, een terras en een zonneterras. Er is gratis privéparkeergelegenheid.

Een ontbijt word naar wat jij wil klaargemaakt.

De kamer word niet schoon gemaakt als je meerdere dagen blijft, maar bij vragen zal de eigenaar het wel doen.

De kamers zijn uitgerust met een flatscreen-tv. Sommige bieden ook een zithoek ter ontspanning na een drukke dag. Verder beschikt elke kamer over een eigen badkamer met een douche. Er is ook een kabel-tv voorzien.

De accommodatie biedt een gemeenschappelijk lounge.

In de omgeving kunnen diverse activiteiten worden ondernomen, zoals fietsen en wandelen. Grimbergen ligt om de hoek.

De dichtstbijzijnde luchthaven is die van Brussel, op 11 km afstand van de accommodatie. Je ligt ook 30 km vanaf Antwerpen.

Er moet alleen nog een bordje komen met de naam van het B&B.

Fantastisch bed & breakfast

Frans
    1-9-2013

Ik was nog nooit in een B&B geweest. Maar dit is geweldig. Daar kan geen hotel aan tippen.

Een sfeervol oud pand. Erg smaakvol ingericht, beetje Engelse stijl. Riante kamer, grote badkamer en ook nog een suite ernaast.

Het welkom was erg warm en persoonlijk.

We hebben er heerlijk geslapen en afgesloten met een heerlijk ontbijt.

Absoluut aan te bevelen.