Géén boekingskosten

Meer camping info

9 Reviews over Athena Helios Naturisme

• 4Peter29-08-2022

Eens maar nooit meer

Na een hels weggetje (een auto breed) aangekomen bij Helios-Athena, de eerste indruk is of ze gaan failliet of ze hebben een faillissement over genomen. Bij aankomst zoeken naar de receptie, die blijkt midden op de camping te liggen (nog nooit meegemaakt). De camping is slecht onderhouden ondanks de grote hoeveelheid welwillende vrijwilligers. Kampeerplekken voor niet vaste gasten bestaan deels uit een opvulling van gebroken puin. En op te veel plekken op de camping kom je opgeslagen rommel tegen. Je voelt je daardoor meer op een containerplaats staan dan op een normale kampeerplek. De diverse keren dat ik in contact ben geweest met de beheerders, voel je aan alles dat klantentevredenheid niet het hoogste doel is. Geld misschien wel want er moet vooraf betaald worden zonder de mogelijkheid van teruggave, en de dagprijs is niet mis. Als deze camping de prijs heeft gehaald voor de BESTE naturistencamping 2022 (waarschijnlijk door de vast

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Patrick Claes30-07-2021

Één echte aanrader voor herhaling vatbaar

Zeer vriendelijke ontvangst en heel behulpzaam

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Wandeleen07-08-2020

Prachtige ontdekking!

De Covid dwong ons dit jaar onze vakantiebestemming opnieuw te bezoeken en we maakten van de gelegenheid gebruik om Helios te ontdekken. We zijn aangenaam verrast door deze prachtige camping die slechts een paar kilometer van ons huis ligt. Gegarandeerde familiesfeer, veel familie. Naturisme wordt door iedereen gerespecteerd. (Onder de indruk van het aantal aanwezige jonge naturisten). Een groot zwembad van 25m, vele wandelpaden vanaf de camping, natuur... we zijn veroverd. Het kleine beetje extra, de nieuwe campingbeheerders zijn geweldig en hun kinderen zijn schattig. We zullen zonder aarzeling terugkomen.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Fam till02-08-2020

Onvoldoende

Smalle weggetjes om naar je kampeerplaats te rijden! Onverzorgd terrein! Veel onverzorgde vaste kampeerplaatsen en enorm veel last van wespen. Nood om de camping dringend te onderhouden

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Evelien17-08-2019

Verrassende ontdekking

Aangezien we weinig foto's vonden, wisten we niet zo goed wat we moesten verwachten. Eens aangekomen hadden we meteen door dat we in een klein paradijsje aangekomen waren. Aangenaam en ruim domein in het midden van de bossen. Kampeerplaasten met voldoende schaduw en privacy. Veel speelruimte voor kinderen. Groot zwembad met apart peuterbad. Gezellig clubhuis waar je iets kan drinken of een kleine snack eten. Twee propere sanitaire blokken. Voor dagrecreanten hebben ze een kleedruimte en ijskast. Je mag ook overal picknicken.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Marianne en Henk20-08-2017

Wat een fantastische camping!! Alles zeer schoon!

Een geweldig zwembad. Mooie plekken . Eigenaars zeer vriendelijk.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Marc De Zoveelste25-07-2017

Formidabel gezellig

Prachtig 25 m.zwembad niet verwarmd. Héél proper sanitair, douches en toiletten ook voor minder validen. Camping is het hele jaar open en de Bar in het Clubhuis is in de wintermaanden zelfs open in 't weekend.

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Jef Verdaet05-06-2011

Mooie plek om te relaxen

Het was de eerste maal dat we dit terrein bezochten. Maar het onthaal was zo vriendelijk en we werden onmiddellijk verwelkomd door de ganse groep. Wij gaan zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Michel15-05-2011

Leuke camping

We zijn hier een paar dagen geweest, en zijn hier helemaal bij gekomen. Het was wel rustig op de camping omdat de meeste vaste gasten geen vakantie hadden. Maar met de aanwezige mensen was het echt een gezellige boel. We voelden ons er meteen thuis! En hebben een hele leuke film avond gehad. We willen nog eens gaan in het belgische hoofd seizoen

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar