Bed and Breakfast Yenn

4 reviews over Bed and Breakfast Yenn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Aanrader

Bankie, 7-2-2016

Mooie kamer, heel lekker gevarieerd ontbijt, vriendelijke gastvrouw en gastheer, gratis parking. Aanrader indie je Leuven een bezoekje brengt.

Zeer gastvrije B&B

christophe_zutterman, 23-8-2015

Wij hebben 2 nachtjes verbleven in deze B&B. Het enige minpunt aan deze B&B is de trap. Indien je op de bovenste verdieping verblijft (= kamer Elias), dan kom je toch ietwat blazend boven.

Maar dit was voor ons dan ook het enige minpunt. Voor de rest niets dan lof. Zeer aangename en rustige ligging aan de rand van Leuven. Op minder dan 15 minuutjes stappen zit je in het centrum van de binnenstad. De gastvrijheid van de gastvrouw en -heer zorgen ervoor dat je je direct welkom voelt.

prima

W. van Vreeswijk, 16-7-2013

Bij Yenn verbleven wij in een zeer gezellige kamer met alle faciliteiten die je kunt wensen. Zitten, drinken, slapen, verschonen. Een prima plek om je even terug te trekken. Wij zijn vooral tevreden over de zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Het ontbijt was ronduit fantastisch met uitgebreide keuze en zelfgemaakte producten. Wij voelden ons hier zeer op ons gemak.

Perfect indien bezoekje aan Leuven

B., 19-6-2012

Je wil een verzorgde, fijne, rustgevende overnachting in een professionele B&B te Leuven? Dan kan je nergens beter op je plaats zijn dan bij Yenn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Yenn in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Yenn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Yenn scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.