Bed and Breakfast Vossendries

Bed and Breakfast Vossendries

8.5Fantastisch

België, Vlaams Brabant, Leuven

Op vakantie geweest naar Vossendries?

8.5Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast Vossendries

• 8Rinus05-01-2013

Mooi en rustig gelegen

Dit B&B is mooi en rustig gelegen, echt iets voor mensen die houden van plattelandsaccomodatie, het pension word omgeven door een fraaie tuin, ontbijt was dik in orde, voor het diner werden we door de gastheer verwezen naar het op kleine afstand gelegen kasteel de Horst in St. Pieters-Rode, in het koetshuis is een uitstekend restaurant gevestigd waar men heerlijk kan eten tegen een betaalbare prijs.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 0Marion Kwinkelenberg07-11-2011

Terugbellen is waarschijnlijk teveel gevraagd

Je bent op fietsvakantie, in de buurt van Tielt en je zoekt een plek om te overnachten. Na het bellen op de 2 nummers die op de site gemeld staan, helaas geen contact gekregen en we wachten af of er gereageerd wordt op ons ingesproken bericht...........en dan sta je te wachten in de regen.......en je belt dan nog maar een keer, want je wilt die nacht toch slapen!!! Krijgen schoonzus aan de telefoon die even de honeurs waarneemt, maar de eigenaresse laat terugbellen.....................we zijn inmiddels 1 maand verder en haar hebben we nooit aan de telefoon gehad. Heel vreemd, je hebt een B&B en ws ben je al binnen, want contact leggen met potentiele overnachters is je al teveel.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Bezoeker02-08-2006

Een fijne vakantieplek te midden van het mooie Belgische landschap, waar men gastvrij ontvangen wordt. Genieten van de rust en de natuur, maar ook een ideale plaats om te wandelen, fietsen en steden te bezoeken.

Gereisd met familie in oktober 2004

Bed and Breakfast Vossendries info