Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor St. Jacob voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast St. Jacob in het Nederlands

Wat een topper!

marianne, 1-11-2008

Pal in het centrum. Inrichting is warm en gezellig, past bij authentiek huis. De hele dag koffie en thee beschikbaar en de grote gemeenschappelijke ruimte met zithoek zorgt voor een huiselijke sfeer.

Sleutel af te halen op kasteel buiten stad, na 14 uur. "Neem maar een bus of taxi." En ga dan terug naar de Brusselsestraat. Wij besluiten dat dit een wanprestatie is en zeggen af, binnen een dag. Na twee dagen laat men de "voorwaarden" weten en dat we ook om 19.00 u bij St. Jaccob zelf de sleutel hadden kunnen afhalen. Te laat. Men vindt zelf dat men recht heeft op betaling, ik ben zo vrij dit oplichterij te noemen.

Super! Prachtig en stijlvol gerenoveerd

tina vermeersch, 4-1-2006

Super! Prachtig en stijlvol gerenoveerd. Ruime kamers en zithoek. In het centrum en toch makkelijk te bereiken. Kortom: een MUST.

We hebben een aantal aanbieders voor St. Jacob voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast St. Jacob in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast St. Jacob zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast St. Jacob scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.