Géén boekingskosten

Professor

BelgiëVlaams BrabantLeuven

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Professor voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Professor

• 9AnnG10-01-2017

Fantastisch!

Fantastisch om hier te logeren in het midden van het centrum! Enorm vriendelijke uitbater/personeel! De cocktailbar was helemaal top en echt niet duur! Ik zou hier snel terug kunnen komen! Het ontbijt was gewoonweg super: vers en zeer uitgebreid. Meer dan wat ik ooit in een 3* heb bekomen! Een echte aanrader !

• 8Maarten-Jan24-06-2012

Gastvrijheid midden in het centrum

Heerlijk gastvrij hotel, midden in het centrum van Leuven. Zeer schappelijk geprijsd. Geen strak sfeerloos 'zakenhotel' maar een en al Belgische gezelligheid. Prima ontbijt met grote variatie aan brood en beleg. Midden in het centrum met uitgaansgelegenheden rondom, dus houd rekening met wat rumoer in de nacht.

• 7John en Anja01-05-2012

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Hartje centrum, alles op loopafstand. Grote kamer, alles keurig netjes schoon. Enige minpuntje: je moet douchen in bad. 's-Nachts wel wat geluidsoverlast van de studenten maar ja, wat wil je in een studentenstad. Als je daar niet tegen kunt dan moet je geen hotel hartje centrum nemen.

• 3M&M21-12-2010

Deze nooit meer

Bij ontvangst erg onvriendelijk. Jongeman aan de bar wel aardig. Kamer was schoon! In de badkamer zat er overal schimmel ik was er gewoon vies van om te douchen. Bah. 80 euro betaalt voor de kamer, zeker 40 euro te veel! Ontbijt was wel te doen. Verse broodjes, jus uit een pak, goedkoop beleg. Nee, nooit meer.

• 8Dina Polman25-05-2008

Wij waren eind mei 08 in dit hotel, perfect voor stadsbezoek (50 m. van grote markt). Kamers zien er prima uit -net gerenoveerd- en prijs is alleszins acceptabel (E.80). Goede geluidsisolatie (dubb.ramen/dikke gordijnen) wel nodig voor schreeuwende/feestende studenten in de nacht. Auto moet wel 350 km. verderop in parkeergarage staan, maar heb je in de stad niet meer nodig. Ontbijt simpel, maar goed verzorgd. Aanrader.

• 6Hannie en Jack27-07-2005

Hier zijn we 1 nacht geweest tijdens onze fietsvakantie. Aan de buitenkant ziet het er overdag niet bijzonder uit. Maar de kamer was net gerenoveerd en zag er prima uit. Ook de badkamer was mooi en schoon. Goede bedden en ze waren erg vriendelijk.

Hotel Professor info

• AirconditioningNiet beschikbaar